
Arkadaşlar bir kadında sizce saç boyu kaç numaralı şekildeki gibi olmalıdır?

Arkadaşlar bir kadında sizce saç boyu kaç numaralı şekildeki gibi olmalıdır?
Cevap
15Cevap
bende 1 ve bence kime ne yakışıyosa o olmalı ben saçlarıma bayılıyorum
https//hizliresim. com/28kf1kj
Böyle bir saç olursa olur
Çok kabarık değil mi?
Sorun yaptığın şey bak, maşayla düzleştiririz
4 dedim uzun saçı severim
1 ideal ama maks 3
3 numara bence en ideali
Benim şuanda 2, hedefim 3'e kadar uzatmak.
3 olanı seviyorum
Herkesin düşüncesi farklı
Kadının saçı kıçına gelmeli
Bence 3 ideal
3 ve 4 numara nedir ak, öğğkh!🤮
4 e bayılırım tabi herkese yakışmaz
2 tabiki
İki iyi
1-2 ideal
Döğğğrrt
4 saç modelide tarzıma göre güzel bence
Bir veya dört
3-4 severim
3 bnce
3 veya 4
2 ve 3
3 candır
Senin ki 3. Şık diye mi 3 diyosun
2 ve 3
3 ya da 4
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kız 🤍 bence bunun tek bir doğrusu yok ama kendi zevkimi sorarsan 2 ve 3’e bayılıyorum 😍
2 numara: Hem pratik, hem feminen, özellikle yüz hatlarını ortaya çıkarıyor. Günlük hayatta şekillendirmesi kolay, kışın da montla, atkıyla uğraştırmıyor.
3 numara: Daha kadınsı ve havalı duruyor, hele sağlıklı ve parlaksa efsane 🧡 Senin boyuna, yüz şekline ve tarzına göre ikisi arasında seçim yapmanı öneririm.