Kapalıyım diye esim açık elbiseye ne gerek var saç yaptırmana ne gerek var diyip duruyor. Sinir olmakta haksız mıyım?

Kapalıyım ama evde beğendiğim açık elbiseleri giyinmek istiyorum ya da saçlarımı boyatmak istiyorum. Esim ne gerek var zaten kapalısin diyor. Tüm hevesimi kırıyor. O zaman açılayım diyorum. Bu seferde olmaz öyle şey diyor. Sinir oluyorum. Hersey içimde kaliyor:/
Kapalıyım diye esim açık elbiseye ne gerek var saç yaptırmana ne gerek var diyip duruyor. Sinir olmakta haksız mıyım?
Cevapla