Saçımı açtığım için annem ve akrabaları benim or*spu olduğumu düşünüyor?

babam hayatta değil. annemle iki kişi yaşıyoruz ben 14 yaşında isteğim dışında kapatıldım. 21 yaşında da açılma kararı verdim. o gün annem bana bir sürü hakaretler etti ve 3 gün civarı sokaklarsa kaldıktan sonea bana acıdı ve eve aldı. ama benimle konuşmuyor namazlarla gözümün önünde bana beddua ediyor sesli şekilde. ayrıca teyzemi arayıp telefonda yolumun yol olmadığını söylüyor olmadık şeyleri olmuş gibi konuşuyor. teyzem de bizi ziyarete geldi ve bana bir sürü nasihat verip bana bağırıp üzerime yürüdü. benim sevgilim bile yok. altı üstü bir saç açtım diye. sinirden kendime zarar vermeye başladım ailemin haberi yok bundan kollarımı morartıyorum duvarlara vura vura. bu nasıl bir hayat böyle.

Saçımı açtığım için annem ve akrabaları benim or*spu olduğumu düşünüyor?
Cevapla