Saç sakal karışması vakit bulamaması olabilir depresyon olabilir veya tarz seviyordur. Aynı tişörte gelirsek maddi sıkıntısı vardır veya aynı tişörtten 2-3 tane daha vardır belki 🤷♂️
016 Yorumla
Soran8 ayVakit sıkıntısı olan kahvede cirit atar mı bütüngün aylak aylak?
Soran8 ayKıraathane 🤣
Soran8 ayBakimsizsa hayatinda biri yoktur o zaman demi😬😬😬
Soran8 ayAyyyy canım yaa çok çekici geldi şu an🤣🤣🤣🤣
Soran8 ayYoo o kadar aşığım ki bu anlattiklarin bile çekici geldi, gözüm aşkdan kör olmuş 🤣🤣
Soran8 ayHayatin acısı derken?
Soran8 ayAy ne abarttin ya , adim çikacaksa da çiksin çok da umrumda 🤣 adamin oldugu yerin 1 km ötesinden geçerken bacaklarim titriyor heycandan sen neden bahs ediyon abi🤣🤣🤣🤣
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu bazen depresyon, bazen de sadece rahatlık isteği diye yorumlayabiliriz. 😊 Ama herkes böyle olmak zorunda değil, belki o t-shirtü seviyor ya da saçı sakalı karışık tarzı hoşuna gidiyor, neden olmasın?
Bir de bazı erkekler kişisel bakım işlerine pek önem vermez, belki yoğun iş, belki tembellik... Ama değişim isterse yapılabilir, biraz özenle o da şık görünmeyi başarabilir! 🙃00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
8 ayErkek asma olmadıkları için erkek adam dediğin kendinede bakar ailesinede bakar
01 Yorumla- 8 ay
Erkek adam*
8 ayBence komik değil o adamın ne yaşadığını bilmiyoruz
00 Yorumla
8 ayÇok anlam aramamak gerekir, dağınık olduğu için olabilir.
00 Yorumla
8 ayKomik bir duyummuş gibi niye bahsediyorsun insanlar zor durumda olabilir
01 Yorumla- 8 ay
Adamsın
8 ayHep aynı t-shirt le mi? Kesin ağır depresyon
02 Yorumla
Soran8 ayEvet hep beyaz tshirt 🤣🤣
- 8 ay
Hey Allaham 😂😂😂
8 ayDurumu olmayabilir hayat mücadelesi çetindir
0126 Yorumla- 8 ay
Benimde mesela pantolonum azaldı eskiye nazaran iriyim eski pantolonlarım çöp oldu bu yüzden bana olmuyorlar diye attım adam akıllı 3 pantolonum var şu an sürekli onları giyiyorum ve durumum sıkışık en kötü pantolon olmuş 600 700 TL şu an almıyorum mesela çünkü kendimi dara sokarım bunlar komik şeyler değil insanları eleştirmeyin hayat zorlaştı durumlar malum
Soran8 aySakalını fazla uzatması peki?
- 8 ay
Uzun sakal seviyor olabilir ya da kişisel bakımına özen gösteremeyecek kadar zor bir dönemden geçiyordur sen hiç yaşamamış olabilirsin bilmiyorum ama bazı insanların başına öyle şeyler geliyor ki çok yakışıklı görünün o insanların bir anda eli yüzüne karışabiliyor hayat işte herkesin farklı farklı sorunları imtihanları var bende 4 yıl önce babamı kaybettim bende öyleydim hem acım vardı hemde babam öldükten sonra çok sorunla boğuşmak zorunda kaldım
Soran8 ayBaşın sağolsun çok zor, benim hoşlandıgım kişi bu şekilde aynı, saç sakal birbirine karışmış, birtek benle tanışmaya geldiği gün traş olmuşdu o kadar 🤣 onu da tanışamadı zaten korkak kenardan baka kaldı🤣🤣
- 8 ay
Taziye dileklerin için teşekkür ederim bak senle tanışmaya gelirken traş olması güzel bir detay demek ki sana değer veriyor seni önemsiyor eğer hoşlanıyorsan bırakma oğlanı belli ki zor hayatı var zaten güç verirsin ona
- 8 ay
Yanında ol
Soran8 ayHoşlanıyorum ama tanışamıyoruz bi türlü,1 ay oldu artık mahallede bile karşılaşmıyoruz 😭😭
- 8 ay
Numarası falan yok mu
Soran8 ayYok tabiki, uzaktan bakışıyoruz anca 😭 o gün takşp etmiş binamı bulmul, gelip beklemiş binamın önünde, beni görünce güldü arabadan indi ama niyeyse son anda yaklaşamadı , çekildi, korkak
- 8 ay
İyide napsın şimdiki kızlar bir tuhaf hem çabalayın diyonuz hemde çabalayınca ay sapık diye erkekleri rezil ediyonuz adam belki korkuyor beni yanlış anlar sapık falan der diye olabilir
- 8 ay
Sen biraz adım at n'olacak sanki
Soran8 ayGörsem bakarım gülümserim de görmüyoru ki 🤣🤣
- 8 ay
Bende bir kızdan çok hoşlanmıştım eskiden bakıyordu falan yani en azından ben bir kaç defa bakarken gördüm numarasını buldum yazdım yazmaz olaydım kız reddetmişti😂 hatta sonra ufak tartıştık engelledi bile
- 8 ay
O gün bugündür ben sırf bakıyor diye anlam yüklemeye tövbe ettim siz kızları anlamak zor neye bakıyorsun reddedeceksen demi😂 o yüzden sen bakmakla falan değil de daha farklı şekilde adım at konuş falan
Soran8 ayYok yok ben bi baksam takılırım peşime merak etme 🤣 ama işte mahallede denk gelemuyoruz, daha dogrusu ben heycandan mahalleye çikamiyorum🤣🤣 sanki onun için çıktıgımı zann edecek diye 🤣🤣🤣🤣
- 8 ay
E zaten görürsem gülecem diyon bırak onun için çıktığınıda düşünsün n'olacak sanki amaç ona cesaret vermek değil mi😂
- 8 ay
Ulan harbi tuhafsınız siz kızlar haa😂😂😂
Soran8 ayNebilim utanıyor işte insan 🤣🤣🤣
- 8 ay
Eee niye çocuğa korkak diye hakaret ediyon demek ki o da utanıyor olabilirmiş değil mi şimdi bizde sana korkak diyelim mi😂
Soran8 ay36-37 yaşlnda kazik kadar herif de utanmasin artik ya 🤣
- 8 ay
Utanmanın yaşı mı var Allah'ım ya 😂
Soran8 aySen nasıl buldun kızın numarasını 😬
- 8 ay
Ortak bir eğitim gurubu vardı WhatsApp ta ordan bulmuştum 😀 bulmaz olaydım engeli yemiştik😂
Soran8 ayBizim birbrimizin numarasını bulma şansımuz da yok, mahallede denk gelince bakışıyoruz, nedir necidir kimdir hiçbi bilgim yok, onun da aynı şekilde benle ilgili bilgisi yok🤣🤣
- 8 ay
Sizinki ilginçmiş hadi ben kız nedir necidir biliyordum aynı ortamda duruyorduk adımızı yaşımızı az çok biliyorduk sizinkisi sokak aşkı olmuş görünce bakıp duruyorsunuz demek e ne bakıp duruyonuz biriniz konuşun artık 😂
Soran8 ayEvet biz ilk bakışta çarpıldık🤣 o bana baka kaldı ben ona 🤣🤣
- 8 ay
Arkayada bir jenerik koy ben sende tutuklu kaldım kendi hayatımdan çaldım yedi cihan dolandım böyle bakış bulamadım Rina Nina Bay😂🤣
Soran8 ayGülme ya, ben olsam sevdigim kizin apartmaninin önünde yatip kalkardim, ama o gelmiyor artik 🥲
- 8 ay
Belki bak bak usanmıştır bu bişe hissetse ilerlerdi dedi belki vazgeçti
- 8 ay
Adamı kaçırırsan görürsün
Soran8 ayO gün bakti güldü bana, ama ben biraz sert baktim o heycanla, sanirim ondan dolayi çekindi🥲
- 8 ay
Adama düşman aşiretinden bir üye misali kan davalı gibi bakarsan adam geri çekilir tabi Allah seni napmasın Polat Alemdar misin sen insan bir tebessüm eder oğlana dik dik bakmış ya
Soran8 ayBence evde korkudan uyuyamiyordur şu an 🤣🤣
- 8 ay
Oladabilir neden olmasın gülümsediğim insan öldürecek gibi baksa bende çekinirdim yani😂
Soran8 ayOfffff naptim ben ya çok pişmanim 🤣🤣🤣
Soran8 ayOna ragmen arabadan indi konuşmak için, binaya girdigimde dönüp baktimki arkamdan baka kalmış zavallı
- 8 ay
Oldu olacak eline de bir tesbih alsaydın beline de bir tane boncuklu tabanca koysaydın o sana bakarken ceketini kaldırıp tabancanın kabzasını gösterseydin😂😂😂
- 8 ay
E napsın aslanın inine girmeye korkmuştur🤣
Soran8 ayOndan sora birkez daha karşılaştık, arkadaşl beni görünce ona işaret etti, o da döndü baktı, ama peşimden gelmedj😭😭tabi ben de yüzüne bile bakmadim o heycanla😬😬
- 8 ay
Sizin bu aşk köşe kapmacaya dönmüş buna son vermek senin elinde biliyorsun değil mi oğlanla konuş bence
Soran8 ayNç konuşamam mahallede herkes tanıyor beni rezil olurum🤣 ama o gelse tanışırım 🤣🤣🤣🤣
- 8 ay
Ya niye rezil olacaksın belli ki çocukta seni istiyor konuşsan olur zaten bu iş el alemi niye takıyorsun mutlu olmak istemez misin
- 8 ay
Buralara kadar sorular yazdığına göre demek ki sevmişsin olsun istiyorsun önemsemesen sallamazsın
Soran8 ayAşığım ya ne sevmesi günün 24 saati onu düşünüyorum😭 ama 1 ay oldu hiç görmedim o unutmuştur artık beni😭😭
- 8 ay
Nerden biliyorsun unuttuğunu sen bir ay görmediğin halde onu düşünüyor olabilirsin de o seni düşünüyor olamaz mı
- 8 ay
Belki o da üzülüyor seni düşünüyor belki de seni görmeyi çok istiyor
Soran8 ayBeni görünce zaten şok geçiriyor gibi bakıyor böyle kitleniyor? hiç çekmiyor gözlerini🤣🤣
- 8 ay
Yazık lan sevmiş çocuk😁
- 8 ay
Kim bilir kalbi nasıl zonkluyordur😂
Soran8 ayYok be şimdiye çoktan başkasını bulmuştur bile
- 8 ay
Ya nerden biliyorsun bak böyle düşünürsen kaybedersin haa
Soran8 ayYarın mahlleye çıkıcam ama şimdiden heycan sardı😬😬
- 8 ay
Çık çık kavuşun mutlu olun
Soran8 aySence o da beni görünce heycanlaniyor mu 😬
- 8 ay
Heyecanlandıği belli donup kalıyormuş
Soran8 ayBeni biraz sakinleştirsene yaa, mesela de ki seni takip edip gelip arkandan baka kalan o , o yüzden heycanlanması mahçup olması gereken o sen neden heycan yapıyorsun de 🤣🤣🤣
- 8 ay
E öyle zaten heyecan yapacağın bir şey yok o nispeten adım atmış zaten her şey ortada
- 8 ay
Bu kadar kasma ya
Soran8 ayYa altı üstü 10 saniye geççem ordan aşırı heycan yapıyorum ya, bir de arkadaşı orada oldugu zaman beni gördüğü zaman bakiyor sanki tanıyormuş gibi, muhtemelen konuşmuşlar benle ilgili, oyüzden biraz utanlyorum😬
- 8 ay
Utanma bişe olmaz geç ordan yarın
Soran8 ayEn azindan bi görüneyim yani 🤣 tanışamasak da unutturmayayım kendimi🤣
- 8 ay
Aynen öyle unutmasın görsün seni alevlensin içi yin
- 8 ay
Yine*
Soran8 ayÇıktım bugün mahalleye ama görmedim onu 😥 onun hep oturdugu kahve de kapanıyor sanirim ya masalari falan kaldirmişlar of sinirim bozuldu 😥😥😥
- 8 ay
E illa görürsün bence ya üzülme hem nasibinde varsa mutlaka burnunun dibinde biter merak etme sen
Soran8 ayMahallede olur yine demi😥 gelcek yaza kaldı artık😥😥😥
- 8 ay
Olur illa canım niye olmasın görürsün mutlaka bence ama görünce hata yapma mutlaka konuş kaçırırsın içine dert olur
- 7 ay
Naptın kız seninkiyle oldu mu merak ettim
Soran7 ayHiç görmedimki daha dogrusu hiç geçmedim o tarafdan heycandan🤣🤣🤣🤣🤣
- 7 ay
Ohoooo sende bu gidişle başlaması kuvvetle muhtemel aşkı öldüreceksin bee
Soran7 ayYa napim yanımda bi arkadaş olunca rahat rahat geçiyorduk ordan ama şu an tekim çok fazla heycan oluyor 😬
- 7 ay
Ya niye bu kadar heyecanlanıp filizlenmiş bir aşkın köküne dinamit döşüyorsun konus artik adamla yavvvv
Soran7 ayAşko ben konuşmam, ben en iyi ihtimalle bakarım birazcık gülümserim gerisi onda😬
- 7 ay
Adamın yanına yanaşmıyon ki bakıp gülecen peehhh buda😂😂
Soran7 ayOnun hep oturdugu kahve kapanmış biliyormusjn😢😢😢😢😢😢 gerçi kahve dışında da o civarlarda oluyordu hep ama bilmiyorum birdaha görürmüyüm😢😢😢😢
- 7 ay
Ya şu hayatta en sevmediğim şey iki insanın birbirine bir şeyler hissedip zamanında söylememesi
- 7 ay
Ve sende bunu yapmış oldun belkide
Soran7 ayEvet aramizdaki elektigi bütün mahalle hiss ediyordu ama biz kaybettik😢😢😢
- 7 ay
Sayende bütün mahalle karanlıkta kalacak elektriklenme gitti n'olacak şimdi
Soran7 ayO çok özgüvensiz gelemz bu saaten sora, kapima kadar gelip bekleyip sora da ben gelince arkamdan baka kalmışdı biliyorsun, red edilir diye çekiniyor
- 7 ay
Gelse reddeder misin peki
- 7 ay
Elini tutsa sarilsa öpse
Soran7 ayYa 1 kerecik görsem diye şu an nelet vermezdim ya 1 kerecik göreyim ya 😢😢😢😢
- 7 ay
Görmediğine emin misin bakindin mı sen etrafına
Soran7 ayO genelde saat 6dan sora mahallede oluyor, ben birazcik erken çiktim saat 4-5 gibi , belki ondan görmedim 😢 gerçekden diyorum 1 kerecik görmek için neler vermezdim çok özlüyorum onu ya insan him tanimadigi birini nasıl özler 😢😢😢
- 7 ay
N'olacak böyle şimdi
Soran7 ayBelki de o yeni sevgili buldu😢😢😢
- 7 ay
Karalar bağlama hemen bulmamıştır belki
Soran7 aySiz de ne çabuk hoşlandıgınız kızı unutup başkasını buluyorsunuz ya 😢
- 7 ay
Ya şöyle karşı taraftan pas alamayınca devam etmek en azından şahsen bana daha mantıklı geliyor sonuçta herkes mutlu olmak istiyor hayatını paylaşacağı bir hayat arkadaşı olsun istiyor yanında mesela ben bir kızdan hoşlanmıştım o da bana bakıyordu bir kaç kez gördüm sonra cesaret aldım belki o da hoşlanıyordur diye wp den açılmıştım red yedim sonra yoluma devam ettim napim:)
- 7 ay
Ama karşılık alınca hemen unutulmuyor tabi karşılık bulamayınca çabuk unutuluyor bence
Soran7 ayİyi ben de hayatıma devam ederim o zaman🥲
- 7 ay
İyi ama sen bu durumda haksızsın mesela diyorsun ki o bana geldi diyorsun o adam gelmiş sen sanki hiç hissin yok gibi davranmışsın o da baka kalmış bu bence biraz senin suçun 😀
Soran7 aySora gprdüm onu yüzüne bakmadan geçtim yanindan🤣🤣🤣🤣
- 7 ay
Al işte kim bilir sen bunu derken gülüyorsun şu an ama belki sen onu yaptığında çocuk çok üzüldü bu beni hiç sevmiyor niye olmadı dedi belki kendini sigaraya vurdu dağlara taşlara vurdu suçlusun bariz😀
Soran7 ayOf nebilim bakamiyorum işte ben ya sanki mahalleye çikinca bile onu görmek için ordan geçtigimu zann etcek diye utaniyorum
- 7 ay
Kızım niye utanıyorsun adam seni sevdiğini belli etmiş Allah canını almasın adama bir adım at hala utanıyom diyor
Soran7 ayYaaa sevdigini belli etmiş mi hakkaten 🥰🥰🥰🥰🤣🤣🤣
- 7 ay
Günaydınnnn😂🤣🤣🤣
Soran7 ayBak şimdi arabada beni bekliyorlardi arjadaşıyla, sora ben geldim sokağa girince beni gördü güldü, sora arabadan indi, ben binaya girerken dönüp baktimki elinde telefonu arkamdan bakiyor😢😢😢
- 7 ay
Adam kesin içinden lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgim seni çok sevmiştim sen niye bana böyle yaptın demiştir 😂
Soran7 ayOf ya keşke ben de bakip gülseydim, yanimda küçük yegenim de vardi acaba ondan mi çekindi? belki de tek olsam gelcekti
- 7 ay
Bilmem olabilir belki çocuk başkalarının yanında bir şey der diye çekinmiştir seni zor durumda bırakmamak için
Soran7 ayOndan bir gün önce de mahallede arkadaşıyla durmuş beni bekliyorlardi, ben ordan geçerken marketin önünden, arkadaşı beni gördü ve ona dediki “sıkı takipteyim merak etme” 🤣 , muhtemelen o gün arkadaşı takip edip öğrendi benim binamı
- 7 ay
Acaba niye artık evinin önüne gelmiyor
- 7 ay
Umudu kesti adam belki de
Soran7 ayBen baya güzel ve uzunboyluyum? o biraz benden kisa 😬 komplekse giirp bu kız bana bakmaz diye de düşünüyor ola bilir 🤣
- 7 ay
Ulan ne şanslı adam lan güzelliğini boyunu falan geçtim de birinin sevgisini kazanabilmek biri tarafından sevilmek ne güzel şey bir bizi sevmediler be😀 inşallah siz mutlu olursunuz ne diyelim bize başkalarının mutluluğu sevinci ile mutlu olup sevinmek düştü aslanda olsan önünden yiyeceksin önümüze bu düştü bea
Soran7 ayİlk bakışta aşk böyle işte, ben onu ilk gördüğümde dikkatimi çekti baka kaldım, o daha beni görmemişdi, sora yegenime dedimdi baksana ordakş beuaz tshirtli adam bana bakacakmı? yegenim baktı dediki oha o da sana baka kaldı dedi 🤣🤣
- 7 ay
Şanslı beyaz t shortlu adam😁
Soran7 ayUzun sakallı ve kara 🤣🤣🤣🤣
- 7 ay
Sakallı kara mara kapmış seni bak helal olsun😁
Soran7 ayKapamadı daha🤣🤣
- 7 ay
Gönlünü kazanmış zor olan budur varlığını da kazanır gönlü olan varlığını esirgemez çünkü
Soran7 ayAcaba tekrar görmek kısmet olcakmı yoksa böyle yarım mı kaldı😢😢
- 7 ay
Yarım kalmaz bence bir yerlerde bir şeyler mutlaka olur
- 7 ay
Tabii biraz seninde çaba göstermen aksiyona geçmen gerekiyor gibime geldi😁
Soran7 ayBen olsam sevdiğim kızın apartmanının önünde yatardım ya ondan hiç ses yok😢😢😢
- 7 ay
Bir defasında bir kız sevmiştim farklı sehirdeydi küstü diye evinin önüne gitmiştim polis cagirmakla tehdit etti aşırı tepkiler verdi beni kovmustu görmeden geri dönmüştüm kendi yaşadığım şehre belki onunda böyle kötü hatıraları varsa evinin önüne gelmiyordur bu nedenle😁
Soran7 ayBana dua et kavuşayım sevdiğime 😢😢😢
- 7 ay
Amin inşallah kavuşursun mutlu olun bea bu acımasız dünya ağlatıp duruyor bir defa da güldürsün insanları
- 7 ay
Ben inanıyorum sizden olacakkk
Soran7 ayİnşAllah 🌸💕
- 7 ay
Olur olur her şey güzel olur korkma senn
Soran7 ayArada yaz 😔
- 7 ay
Olur olur yazarım bu aralar bende gündem yoğun ama yine de aklıma düşünce yazarım merak etme
8 ayPasaklı olduğu için öyle olur. 😂
00 Yorumla
8 ayçatlak bir karıya denk gelmiştir
00 Yorumla
8 ayBu dünyayı bırakmış başka dünyalarda takılıyordur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayBakımsızlık niye olacak. Usengeclik zirvesi
01 Yorumla
Soran8 aySakal uzatmak üşengeçlik mi?
8 ayTarz denir buna 😂
01 Yorumla
Soran8 ayNe tarzı? tarzan mı 🤣
Asosyaldir
00 YorumlaHevesi olmayan bir dönemdedir
00 Yorumla
8 aybakımsızdır
00 Yorumla
8 ayEvet depresyon
00 Yorumla
8 ayAynen
00 Yorumla
8 ayOlabilir
00 Yorumla
8 ayBelki parası yok
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer