Saçlarınız için hangi ürünleri kullanıyorsunuz?

Doğal kıvırcık saçlarim var ve ürünleri sürekli değiştiriyorum. Ogx coconut/argan shampoo kullandım pantene, syoss , garnier, elseve, , mane'tail 🐎😂 garlic shampoo 😂. Leave in conditioner : elseve, John Frieda iyidir ama cantu coconut curling cream daha iydir harika. Ve deliplus curl perfect bu çok popular değil İspanya'da aldım ama harikadır. Son zamanlarda garnier avocado oil &shea butter şampuan kullandım ve John Frieda leave in conditioner ama pek memnun kalmadım 😕. Bana urban ürünleri önerdiler. Bana iyi ürünler oldukları söylendi, sizce almalı mıyım?

Saçlarınız için hangi ürünleri kullanıyorsunuz?
Saçlarınız için hangi ürünleri kullanıyorsunuz?

#Perikizi0007

Saçlarınız için hangi ürünleri kullanıyorsunuz?
Cevapla