Omzuma kadar gelen saçım var. Tabi lisedeki halime göre saçlarımda incelme ve seyrelmeler de olmuyor değil.
Hacim verici sıklaştırıcı ne kullanıyorsunuz?
Krem, şampuan, kür?
Hacim verici sıklaştırıcı ne kullanıyorsunuz?
Krem, şampuan, kür?
Dax (supergro), boom butter, çay ağacı yağı, Bee beauty saç yağı (watsons)
İşine yaradı mı
Teşekkğr ederim🌹
düzenli keratinliyorum ve argan yağı kullanıyorum
İşe yarıyormu sence
Keratin hangi marka nereden alıyorsun
Baya güzel saçların var
chi bence iyi, internetten sipariş ediyorum.
Teşekkürler
Cevap
3Cevap
3 adet farklı şampuan var özel kullandiklarim sabunlar var oho
Keratin argan yağı
Marka önerin var mı
Loreal paris kullanıyorm ben
Veya pantene
Teşekkür ederimm
Çeşme suyu , bıttım sabunu ve bıttım kremi
Adam olana yeter
Yani bir de saçı dert edersek vedalaşırlar bizimle
dalin
Bir ara kullandım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar