Saçınız için hangi bakım ürünleri kullanıyorsunuz?

Bol suyla iyice yıkarım. Sonra şampuanla yıkarım bir defa. ( kepek önleyici şampuan) iki en fazla üç günde bir yıkarım yoksa yıpranır. Yıkadıktan sonra saç kremi sürerim cilalı gibi olur ve son yıkamayı yaparım. Sonuç harika olur. Benden daha iyi bakım yapanlar da vardır elbette. Bakalım kim nasıl bakım yapıyor

Saçınız için hangi bakım ürünleri kullanıyorsunuz?
Cevapla