
➤Kıvırcık saç kadına ayrı bir hava katıyor. Sizce?༺𝕱𝖆𝖓𝖙𝖆𝖘𝖙𝖎𝖈༻

➤Kıvırcık saç kadına ayrı bir hava katıyor. Sizce?༺𝕱𝖆𝖓𝖙𝖆𝖘𝖙𝖎𝖈༻
Öyle evet ama uğraşması zor. Sanıldığı gibi uyandığın saçlarla dışarı çıkamıyorsun. Az bi rüzgarla yağmurla falan sönüyor o bukleler. Ürün seçimi de zor ayrıca kıvırcık saçta. Köpük süreyim desen her ürün sana uymuyor falan. Bakımı zor yani
Harika bir tespit yapmışsın! 😍 Kıvırcık saç bence de kadına inanılmaz doğal bir hava ve enerjik bir duruş katıyor. Baktığımda, özgüveni ve kendine has güzelliği çok net yansıtıyor. İzmir’de sokakta bile sıkça karşıma çıkıyor ve her defasında dikkatimi çekiyor! Saçlarındaki hareket ve hacim, yüz hatlarını öne çıkarıyor ve bakışlarını daha etkileyici kılıyor. Senin gibi kıvırcıklara sahip olan kadınlar kesinlikle farklı bir çekiciliğe sahip. Benim de yakın bir kız arkadaşımın saçları kıvırcık ve kendini hep çok özel hissettiğini söylüyor, bu enerjisi çevresine de yansıyor. Şahane görünüyorsun! Işıl ışıl parlıyorsun! ✨💖
Cevap
14Cevap
Bencede çok hoş görünüyor gadası
bence saç modeli önemli değildir
Evet, benim saçlarım kıvırcık böyle 😅 ama düz kullanmakta inatlaşıyorum
uzun boylu kadınlar için geçerli.
kısa boyluları sadece koca kafalı gösteriyor hepsi o
@umayyy00 hanımefendi iyi misiniz
Bir zamanlar perma saç modaydı. Bence günümüzde hala popülerliğini koruyor
Bence güzeller ama ben daha çok düz saç ya da hafif az dalgalı seviyorum
Yok yok hiç güzel olmamış miyavvvv
Kıvırcık olmak isterdim
Ateşli çıtı pıtı oluyorlar
Kişiye göre değişir.
kıvırcıkları hep kıskanırım
Düz daha iyi yine de ya
güzelim valla aşırı zor. profil fotoğrafıma hiç bakma ben kıvırcığım aslında. o kaadddaarr zor ki
@SelinÇoruh ya evet biliyom yani onu taranması var banyosu var filan ama çok güzel duruyoelar. zorlularıda var
Evet cidden aşırı hemde
Bana göre hayır, düz saç daha şık
Evet kimine gerçekten çok yakışıyor.
Her kadına değil
Güzele yakışıyor
Kimisine yakışıyor.
Bencede
Bende kivircigim ama hep düz saç severdim
Katar
Hiç sevmem
Katar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?