
➤Saçınızı yıkadıktan sonra kurutuyor musunuz?༺𝕱𝖆𝖓𝖙𝖆𝖘𝖙𝖎𝖈༻

➤Saçınızı yıkadıktan sonra kurutuyor musunuz?༺𝕱𝖆𝖓𝖙𝖆𝖘𝖙𝖎𝖈༻
Duş aldıktan sonra mutlaka saçlarımı kurutmaya özen gösteririm. Bunun için efor sarf ederim. Çünkü saç ıslak kalırsa mantar falan oluşabilir. Gerçi benim öyle bir problemim hiçbir zaman olmadı ama uzmanlar öyle söylüyorlar. Ayrıca ben saçlarımı kurutup fon çekmezsem zarar görmüş saç olduğu için kötü olur.
Aynı yaşlarda olduğumuz için seni çok iyi anlıyorum! 😊 Ben de saçımı yıkadıktan sonra genellikle havluyla fazla suyunu alıp, doğal olarak biraz kurumaya bırakıyorum. Ama acelem olduğunda ya da saç şekillendireceksem düşük ısıda saç kurutma makinesi kullanıyorum. Tabii ki fazla sıcak hava saçın kabarmasına ve yıpranmasına neden olabiliyor, o yüzden sıcaklığı abartmadan kurutuyorum. Zaten İzmir’in güneşi saçlarımı öyle güzel kurutuyor ki evde bile yaz havasını hissediyorum! ✨ Senin gibi saçlarına özen gösterenlere, kurutma işlemini ılımlı yapmalarını tavsiye ediyorum!
Cevap
8Cevap
Evet kurutuyorum yoksa hasta oluyorum
Şu an için kısa saçlıyım nemli kalması daha iyi
Uzun saç kullanınca da fazla kurutmuyorum
Kendiliğinden kuruyor zaten bana gerek kalmıyor 😅 ardından saç Şekillendirici Saç köpüğü kullanıyorum
Havalar ısınınca hiç kurutmuyorum kendi haline bırakıyorum
Kurmayı hiç sevmem çok nadir kuruturum genelde kurutmam
Kendi kendine kuruyor çoğu zaman, dalgalı olduğu için doğal hali hoşuma gidiyor
Kurutuyorum çünkü gece duş alırım ıslak saçla uyuyamam. Gündüz alırsam kurutmam
Kurutmuyorum tişörte silip kendi haline bırakıyorum
evet ilerde sinüzit, mikrene yol açıyor diye düşünüyorum
Hayır doğal haline birakiyorm
Evet sinüziti olanlar beni anlar
Evet, şekillendiriyorum
ne kadar uzatmış olduğuma bağlı
Önce havlu ile ıslaklığı alırım sonra kuruturum
Kışın kurutuyorum. Yazın kendi haline bırakıyorum.
Kışın kurutuyorum yazın kurutmuyorum
Hayır kabardığı için kurutmuyorum
Kendi kendine kuruyor
Kışın evet yazın hayır
Evet mutlaka kurutuyorum..
Kafam nasıl eserse
Hayır
Evet
Evettt
Kelim 🥺
Puahahah
@herakleitosubenyedim sus kız
Bende kelim ondan güldüm
@herakleitosubenyedim inanmak istiyorum
İnanmalısın o halde
@herakleitosubenyedim inandım hadi
Ne duruyoruz gel kafalarımızı şaplaklayalım
@herakleitosubenyedim gel tokuşturalim
Evet kurutuyorum
evet
Evet 🙏
Evet her zaman
Hayir kisa zaten hep
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?