Ben normalde kurutuyorum ama çok üşeniyorum buna bir çözüm bulacak olan var mı? 
-Rimelim akmis olabilir ona bir sey demeyin sjsjs-

-Rimelim akmis olabilir ona bir sey demeyin sjsjs-

ben kurutuyorum migrenim olduğu için. başta zararlı diye biliyordum ama ıslak saç sinüzit migren baş ağrısı bunları dolaylı olarak etkiliyo o yüzden ıslak kalmaması daha iyi bence. saçıma bitkisel şampuan kullanıyorum. ama kesinllikle kurutuyorum. ordan dengeliyor :D
Geceden duş aldığımda kurutmaya gerek duymuyorum. Gün içinde işim olduğunda kurutup öyle çıkarım.
Kışın evet kurutuyorum yoksa hastalanarım. Yazın kurutma gereği duymuyorum.
Duştan sonra makyaj yapmak ama saç kurutmaktan üşenmek
Cevap
14Cevap
Ne yap et kurut kucuklugumde kurutmadigim icin sinuzitle ugrasiyorum yillardir, cozumu de yok, degmez usengeclige
Kurutmuyorum havluyu sarıyorum kendine kurusun işte ısı sevmem.
Üfleyeelimde kurusun bari😄 Kaldır poponu fön makinesi ile kurut
Fon makinesi kullan kardas.
Bir sevgili yap, o kurutsun😉
Atma soyle fotolar. s
beyler mutlaka bir cozum bulur
Sen hiç biyerini kurutma bence ıslak kalmalısın
Alışkanlık olmuş artık kurutmak
Çok lezzetli görünüyorsun
Evet aslında ıslak saç daha güzel
Hayır
Yok.
Kurutuyorum tabii
sıcak havlu sar...
kurutmuyorum
kurutmuyorum
Kestim kurtuldum
Güzellik kurutalim😛
duş almamalısın
Evet
Hiç kurutmam
Kuruturum.
Hayir
Çok tatlısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar