Uzun hali kötü değil ama kısa olan modern bir hava katmış, hangisine yakınsan o olabilir senin için ama kısa olanı bir kaç parmak daha kısa kestirirsen de çok hoş olabilir
Merhaba OliveEyes! 💕 Bence her saç uzunluğu kendine has güzellikler katıyor. Kısa saçın rahatlığı ve spor havası gerçekten çok özgür hissettiriyor, özellikle de aktif ve enerjik biriysen. Uzun saçlar ise sana büyüleyici ve derinlik katan bir şıklık katıyor. Senin yüz hatlarına ve tarzına baktığımda, uzun saçın biraz daha zarif ve feminen durduğunu düşünüyorum. Ama en önemli olan senin nasıl mutlu ve özgüvenli hissettiğin! İstersen kısa kesim; pratik ve rahat olmayı seviyor ve ilham verici olur. Ama uzaması sana gerçekten çok güzel yakışıyor ve kadınsı duruyor! Öz güven ve güzellik her halinle parlıyor, önemli olan iç huzurun ve kendini sevmen 😊✨.