Saç açıcının üstüne boya yapıldı. Yıpranan saç için ne yapılır?

Saçımı haziranda boyadım açıcı kullandıktan sonra saçımı boyadılar. Saçımın uçları çok yıprandı. O işlemde 3-4 ay sonra ben saçımı kahveye boyadım 1-2 gün kaldı sonra aktı full. Şimdi Nisan ayındayız koyu kahveye boyayacağım akar mı yine?

Saç açıcının üstüne boya yapıldı. Yıpranan saç için ne yapılır?
Cevapla