Çok yakışıklı sevilen bir çocuk olup sonra kel kalmak hemde çok genç yasta?

Evet arkadaşlar 13 yaşına kadar herkes çok yakışıklı çocuk derdi sarışın bir çocuktum abim saçlarımı kıskanırdi hep saçlarım ağzıma geliyordu okulda herkes saçların ne güzel diyordu ne olduysa 14 e girince oldu kalleşmeye 14 de başladım 15 e girince seyrek bir hal aldı 16 da kel kaldım şu an 19 im abimin yaşı 28 onun saçı kap kalın ve saç çizgisinde gram gerileme yok neden her iki erkek kardeş den biri kel oluyor babam la dedem çok gür saçlı abim onlara çekmiş amcam kel dayım gür saçlı ve babasıda ben dayıma çektim onun kel versiyonu ağa ben napacam ya kendimi öldürmek en doğrusu saç ektir demeyin para yok😔😔😭😭 kellik beni bitirdi bu olay yüzünden 4 yıldır aynaya bakmiyom üstelik bu olaya 14 yaşında başlamak çok garip bukadar erkende kel kaliniyormus 🙁

Çok yakışıklı sevilen bir çocuk olup sonra kel kalmak hemde çok genç yasta?
Cevapla