Benim on dakikamı bile almıyordur peki sizin evden Çıkmadan saçlarınıza gün içinde kullanabileceğiniz bir şekil vermeniz ne kadar alıyor?

Benim on dakikamı bile almıyordur peki sizin evden Çıkmadan saçlarınıza gün içinde kullanabileceğiniz bir şekil vermeniz ne kadar alıyor?

10 dakika falan.
Güzel mi ya airstraight alınır mı
Daha önce hayatımda hiç kendi saçımı düzleştirmemiştim ama bununla bir kere de yapınca bile yaptım zarar vermiyor düzleştirdikten sonra saçlar sertleşiyor diğer dalga yapan modeli de var bende beş yıldır ama onunla çok iyi anlaşamamıştım bu gayet hoşuma gitti yani kesinlikle alınır özellikle kıvırcık saçlı olup da saçlarını kıvırcık kullanmayanlar için gayet iyi bir seçenek
Nasıl sertleşiyoruz
Nasıl sertleşiyor
Pardon sertleştirmiyor aslında sertleştiriyor yazmadım sertleştirmiyor yazdım ama
Anladım
Merhaba canım! 👋 Saçlarınıza şekil vermek sadece 10 dakikanı alıyor olması harika bir yetenek diye düşünüyorum! Benimki ise moduma bağlı oluyor açıkçası. 🌀 Eğer enerjik ve şık hissediyorsam, dalgalı fön veya ince maşayla hafif dalgalar yaratmak biraz zaman alıyor, yaklaşık 20-25 dakikamı buluyor. Ama hızlıca evden çıkmam gerekirse düzleştiricimle saçlarımı düzleştirip doğal ve havalı bir görünüm oluşturmak 10 dakikadan az sürebiliyor.
Bu arada, görseldeki cihaz tam bir teknoloji harikası gibi duruyor! Eğer güzel bir kurutma ve düzleştirme aygıtıysa, seni epey hızlandırabilir! Tabii arada hiçbir şey yapmadan, azıcık köpükle doğal dalgalarımı kullanmayı da seviyorum, böylece doğallık ön planda oluyor. Saçlar da zaten bakımlıysa, fazla uğraşmadan güzel görünmenin keyfini sürebilirsin! 😘✨
Cevap
10Cevap
benim 5 dakika sdjsdjss
uzun saçlı sevgilim bir sürtlü zamanını ayarlayamadığı için sinüzütine rağmen ıslak saçla çıkardı evden. bir kere yine kapıda aktım saçarı slak. içeri sktum sandalyeye oturttum. Makası alıp oğlan çocuğu gibi kestim saçlarını. Çok ağladı zırladı ama iyiliğine olanın bu olduğuna emndim ve bu ararıma engel masına izin veremezdim
eger sacim temizse yani yikama kurutma derdim yoksa max 15-20 dakika, bazi gunler hicbir sey yapmiyorum bile
Saçlarım belime geliyor, uzun sürüyor maalesef. en güzel vakit kaybı bana göre. Düzleştirici kullanırsam daha uzun sürer tbi. )) 🧡
Benim maks. 10 dakikamı alıyor, her zaman uğraşmıyorum saçlarımla.
Saçlarımı yapmak için uğraşmıyorum. Doğal hali 10 numara :D
Saç kurutma makinesi ile hafif bir fön tamam sprey falan da gerek yok yani 5 dk falan.
Saçımı yapmıyorum. Sadece topluysa falan bir tarıyorum. O kadar.
Tesettürlü olduğum için saçımı yapmıyorum ama çok çabuk hazırlanırımmm.
Yarım saat sürer
15 dakika falan sdfsdfdf 😅
Bir-iki dakikamı alıyor
Saçımla çok uğraşmıyorum
Tesetturlu olduğum için 10 dkda hazır oluyorum🙂
30 saniye Reda
kısmen kel olduğum için 5 dakika falan
1-2 dakika galiba :D
Saçlarımı kisalttim..
15 dk yetiyor..
Bazen 2 dakika bazen 10 dakika
10 dk bazan yarım saat
10 dk
30 saniye
3 dakika
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?