Saçımı doğal rengine boyadım. Sizce nasıl olmuşum?

Pembeli olan ilk hali çok yıpranmıştı ben de doğal eski haline dönmek için doğal rengime boyadım iftarında köy kırıkları aldım birazcık şekillendirdim sizce nasıl olmuş? Boydan çok gitmedi 2-3 santim gitmiştir gitse gitse. Bakımsız halinden Eser Yok öyle söyleyebilirim. Çok şükür yorum yapmış iğrenç falan diye ama üzüldüm açıkçası öyle yorumları görünce.
Saçımı doğal rengine boyadım. Sizce nasıl olmuşum?
Saçımı doğal rengine boyadım. Sizce nasıl olmuşum?
Saçımı doğal rengine boyadım. Sizce nasıl olmuşum?
Cevapla