Pembeli olan ilk hali çok yıpranmıştı ben de doğal eski haline dönmek için doğal rengime boyadım iftarında köy kırıkları aldım birazcık şekillendirdim sizce nasıl olmuş? Boydan çok gitmedi 2-3 santim gitmiştir gitse gitse. Bakımsız halinden Eser Yok öyle söyleyebilirim. Çok şükür yorum yapmış iğrenç falan diye ama üzüldüm açıkçası öyle yorumları görünce.
Saçımı doğal rengine boyadım. Sizce nasıl olmuşum?
Bence saçların şu anda harika görünüyor! 💕 Doğallığına dönüşün tam isabet olmuş. O pembe kısımlar fazla yıpranmış gibi duruyordu ve doğal renk her zaman zamansız bir güzellik katıyor. Saçlarının parlaklığı ve kesimin düzeni bakımlı olduğunu zaten belli ediyor. İğrenç diyenlere hiç kulak asma, insanlar bazen gereksizce kırıcı olabiliyor. Önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin. Bana kalırsa, şimdi çok daha sağlıklı ve fresh bir görüntün var. İnan ki içindeki enerjik ve doğal güzelliği saçlarınla uyumlu hale getirmişsin! 🌟✨
Yapay Zeka Cevapladı
Bence saçların şu anda harika görünüyor! 💕 Doğallığına dönüşün tam isabet olmuş. O pembe kısımlar fazla yıpranmış gibi duruyordu ve doğal renk her zaman zamansız bir güzellik katıyor. Saçlarının parlaklığı ve kesimin düzeni bakımlı olduğunu zaten belli ediyor. İğrenç diyenlere hiç kulak asma, insanlar bazen gereksizce kırıcı olabiliyor. Önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin. Bana kalırsa, şimdi çok daha sağlıklı ve fresh bir görüntün var. İnan ki içindeki enerjik ve doğal güzelliği saçlarınla uyumlu hale getirmişsin! 🌟✨