Saçımın ön tarafı dökülüyor ve zayıflıyor😭. Ne yapmamı önerirsiniz?

Herkese merhaba öncelikle. Bu durum 5 yıl önce başladı galiba. Yavaş yavaş saçımın iki yan tarafı dökülmeye başlamıştı ama pek önemsememiştim. Ama bugün bu farkedilir derecede. Dışarıdan bakan birisi pek anlamıyor çünkü saçlarımı uzun ve dağınık geziyorum. Daha 20 yaşımdayım, çok üzülüyorum. Bazen unutuyorum da hatırladığım zaman yine stres oluyorum. Belirtmem gerektiğini düşündüğüm bazı şeyler: saçım zaten ince telli ve biraz seyrek araları açık açık. Kafamın yan taraflarındaki saç ile kafamın ön tarafındaki saçın kalitesini baya fark edebiliyorum. Her gün sabah duş alıyorum ve sadece bir kez yıkıyorum şampuanlar. Ne yapacağımı bilmiyorum 😞. Ne yapmalıyım, ne yapmamalıyım? İlaç, rutin veya doktor. Bütün önerilerinize açığım. Lütfen yardımcı olun. Bu durumdam muzdarip bi çok kişi olduğuna eminim. Onlar da belki bi artısını görür burada.

Saçımın ön tarafı dökülüyor ve zayıflıyor😭. Ne yapmamı önerirsiniz?
Cevapla