Saçlarım çok seyrek ve dökülüyor ne yapmam lazım?

lütfen yardımcı olun. başlıkta sorumu sordum ama kan tahlili yapman lazım vs diyecek olanlar için bunu yazıyım. Bir yıldır ben de kansızlık var, 3 ay önce artık hastaneye kaldırılarak acillen kan takviyesi yapıldı ve bir ay sonra kontrolde 10 oldu. Ama yeterli olmadı tekrar aldım ve artık 13.5 oldu. ama kansızlık döneminde asla saçım dökülmedi ama takviye aldıktan sonra ve kendimi geldikten sonra saçım bildiğiniz bir avuç kaldı normalde çok gür saçlıyımdır. 3 ayda saçlarım incecik oldu her duşta ağlıyorum artık çok ama çok üzülüyorum lütfen bilen biri varsa kesin çözüm yazabilir mi? hem dökülmeyi durdurmam lazım hem saçımı gürleştirmem lazım. Şimdiden teşekkür ederim minnettarım.

Saçlarım çok seyrek ve dökülüyor ne yapmam lazım?
Cevapla