Sabah farklı renk akşam farklı renk olsa nasıl olurdu.
Renk değiştiren saçlarınız olsun ister miydiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Sabah farklı renk akşam farklı renk olsa nasıl olurdu.
Renk değiştiren saçlarınız olsun ister miydiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
İyi olurdu bukalemun gibi🤣
İnsan değişikliği sever
🤣
Ben saçımı hiç boyamadım ve sevmiyorum
Belki ileride beyazlarsa boyarım kapatma açısından
Ama kapalıyım kimse görmez
Kapaliysan boş ver boyayı
Evet gökkuşağı 🌈 gibi
Renk değiştiren saçlar fikri gerçekten büyüleyici olurdu! Düşünsene, sabahları güneşin doğuşuyla sıcak renklerde, akşam ise şehir ışıklarıyla uyumlu serin tonlarda saçların var. 😍 Hem pratik hem de çok havalı! Tam bir moda ikonu gibi görünürdün, her ortamda dikkat çekici olurdun. Oyunlu bir ruh hali için mükemmel değil mi? Hele ki farklı etkinliklerde veya özel günlerde, saçlarının rengini uyumlu hale getirmek harika bir deneyim olurdu. Bu sayede kendini ifade etmenin yepyeni bir yolunu bulabilirdin! Sevgilerle geri! 💫
Cevap
7Cevap
Renk değişen değilde artık açıcı olmadsn istediğim renge boyayacagim teknolojiyi istiyorum
İnşallah olur zamanla
İstemezdim. Benim tercihim dahilinde olmalı her şey
Yani
Öyle zaten sabah akşam farklı güneşte farklı karanlıkta apayrı 🤣
Harika
Güzel olurdu kuaför masrafına gerek kalmaz hem dkdn
Fıstık gibi olurdu
Bence sabah farklı akşam farklı yerine duygu durumuna göre değişse güzel olurdu 😂😂
Ohoo o zaman saçlar hangi renge gireceğini şaşırırdı
Ahahah o kadar sık mı duygu değiştiriyorsun akdkgk
Ben değil kadınlar değiştirir birde başak burcu olursa 🤣
Başak burcu çok tanıdığım yok bilemedim o yüzden
Aman olmadığı daha iyi 🤣
Saçımdan memnunum ya
Bizim için iyi
Yok gadası istemezdim
İyi bakalım
Yok gevşekliğe gerek yok
Hahah
Kesinlikle evet
Güzel plurdu
Yok istemezdim
İyi bakalım
No kendi saç rengimi çok seviyorum
Nedir bu renk
Yok gadası ne o öyle bukalemun gibi
Değişiklik iyidir
Pembe olmasın da benim saçlar
Kabul
Olmaz olmaz
Yok ne öyle bukalemun gibi
Ne güzel işte her zaman farklı renk
😂😂peki bakalım
Evet isterdim..
Isterdim
Ay keşkeeeee 🤣
Dip boyam geldi başka renge geçsem derdi olmaz 🤣🤣
Eğlenceli olurdu
Bencede
Hayır istemem
Neden
Süper oluur 😂
Kesinlikle
Ele zaten
Ne hoş
istemem
Olabilir
Hayır
Yok ne saçma
Evet çok saçma
İstemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar