En İyi Cevaplar
boya koruyucu şampuan kullanıyorum, turunculaşma karşıtı mor şampuan kullanıyorum, açıcılı bir işlem varsa saçımda argan yağı kullanıyorum. bu arada evet kendim boyuyorum saçımı ama market boyalarını kullanmıyorum silikonlu olduğu için igora ile boyuyorum saçlarımı
00 Yorumla
1 yılKuzum ben bi ara kınayla rengini değiştiriyordum. sadece bir defa kuaförde boyattim karamel rengine o da akinca çok kötü olmuştu. Boyadan sonra yağ maskeleri yapabilirsin boya saçı çok kurutuyor
25 Yorumla- 1 yıl
Evet aşırı kurutuyor yaa. Birde maşa felan derken kendınden geçiyor. Yağ maskesı güzel topluyor. Önerin varsa alırım bebek
- 1 yıl
Ben zeytinyağıyla maske yapıyordum bildiğim başka yağ maskesi yok kuzum ❤️
- 1 yıl
Deneyim bebek 🧚🏼♀️🌸
- 1 yıl
Teşekkür ediyorum ✨️
- 1 yıl
Rica ederim 🧚🏼♀️
1 yılAklımda çalan şarkı son pişmanlık neye yarar 😄 bu renk bende pişmanlık
110 Yorumla- 1 yıl
Yok kız 7-8 aydır kullanıyorum çok memnunum öyle deme😄😄
- 1 yıl
Benim hep aktı tutmuyor cingen gibi kalıyorum ortada 😄
- 1 yıl
Heheee bak doğru akıyor. Sık boyamazsan git cennet mahlelsınde başrol oyna 😄
- 1 yıl
Ben artık siyaha dönüyorum yavaş yavaş 😄
- 1 yıl
boya çok yıprattı
- 1 yıl
Bende bıkana kadar devam. Sonra orjınal sıyah zaten
- 1 yıl
Sarı, kızıl, bakır, mavi hepsini denedim 😄
- 1 yıl
İçinde kalmamış hiç değilse 😃😃
- 1 yıl
Mavi güzel ama
- 1 yıl
Evet içinde kalacağına 😄 ama şu an saçlarım çok dökülüyor ve azaldı bir ara çok kuruydu hindistan cevizi yağı kullandım iyi geldi ama çok sıkmışım 4 ay da ayıktı 😄
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Yaleleyyalelee! 🌸 Saçlarını kendi ellerinle boyamak harika bir yetenek! Oğluna inandırmak zor olsa da, turuncu saçların enerjik ve canlı bir hava katıyor. 😍 Boya sonrası saçlarının ihtiyacı olan nemi ve canlılığı geri kazanması için iyi bir bakım şart! Şampuan ve saç kremi seçerken boyalı saçlara özel olanları tercih et. Haftada bir kez nemlendirici bir saç maskesi uygulaman, saç tellerinin yumuşak ve parlak kalmasına yardımcı olur. 🧖♀️ Saç uçlarına hafifçe argan yağı gibi doğal yağlar sürmek de harika bir seçenek. Saçlarına gösterdiğin özen, güzellik rutininin parlayan yıldızı olmasına vesile olacaktır! ✨
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
- Saç Bakım konusunda 4,4b cevap paylaştı.
1 yılGenelde kuaföre gitmek yerinde evde boyamak daha iyi gadası
11 Yorumla- 1 yıl
🧚🏼♀️
1 yılBen evde boyuyorım çokta güzel tutturuyorum

Evet bir zamanlar bende bakır çok severdim 😂ama şimdi koyu renkler tercih ediyorum
13 Yorumla- 1 yıl
Ben 8aydır bakır kullanıyorum belki ilerde bende degıstıeıem. Bu görseldeki rengin kodu nedir. Epey hoş
- 1 yıl
8.77 ile 7.77
- 1 yıl
Teşekkürler 🧚🏼♀️🍀
1 yılSaç boyamayı doğru bulmuyorum.
Ama tabiki tercih meselesi.
Umarım istediğin gibi olur.
Güncellemede atarsın umarım, bizde bu güzellikten mahrum kalmayız.🙏😊🌸💐17 Yorumla- 1 yıl
Günaydın güzellik. Bakır rengi seviyorum güzel oluyor
- 1 yıl
Sanada günaydın güzellik.☺
Bende severim ama saçımda değil. 🤣 - 1 yıl
😁😁
- 1 yıl
🤣🤣🤣🤣
- 1 yıl
Pp'deki gibi olucak dimi? orada ki ton çok güzel.😍
- 1 yıl
Boyadım bile.
Hayır bir ton koyu oldu. Ama bırdahaki sefere 7.77 ile boyucam açılır biraz daha - 1 yıl
Anladım, bencede aç o ton çok güzel çünkü.
1 yılBenim saçım doğal sarı hafiften beni yabancıya benzettikleri çok olmuştur. Hatta balayında tatildeyken adam geldi teknede İngilizce konuşmaya başladı benle 🤣
15 Yorumla- 1 yıl
Adam her yönden 10numara😃 birşeyden eksik kal be adam 😃😃
- 1 yıl
Ahahha çok merci 🌹
Nazar değecek. Allah vergisi işte 🤣 - 1 yıl
💦💦 tü tüüü maşallah poponu kaşı abiii
- 1 yıl
Onu Ben değil sen kaşıman lazım nazar değdirecek kişi kaşıyor 🤣
- 1 yıl
Heee o oylemıydi yaaa 😁😁😁
1 yılKuaförüme gidebilirler ona boyatıyorum haricinde kendim
Kuaförüm tebrik etti güzel boyamışsın diye beceriyorum artık😄
18 Yorumla- 1 yıl
Bakalım benimki de beğenecek mi 🤭
- 1 yıl
Beğenir beğenir malzemeyi bol kullan oluyo😅
- 1 yıl
Bakım olarak yağ ne kullanıyorsun. Bakır renk hızlı akıyor malum
- 1 yıl
Ne yapsam akıyor ya normal boyalı saçlar için jrem kullanıyorum her ay boyuyorum
- 1 yıl
Bende sık boyuyorum mecbur hızlı uzuyor saçım.
- 1 yıl
Çok güzel saçların güle güle kullan 😊
- 1 yıl
😘😘 senınde çok güzel 🥰
- 1 yıl
Teşekkür ederim 🪷
- Saç Bakım konusunda 504 cevap paylaştı.
1 yılValla evde boyalardan nasibimi alınca kuaföre gitmeye başladım o benden de beter edince saçımı boyamaktan vazgeçtim aksks
11 Yorumla- 1 yıl
Bende ilk defa evde denedım güzel oldu dip boyasıydı zaten
u 1 yılSaçlarımda beyaz yok boyamam yani turuncu boyan hayirli uğurlu olsun ☺️
19 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler 😃
- 1 yıl
Rica ederim saçları yakma ha dikkatli ol
- 1 yıl
Alışığız bışe olmaz
- 1 yıl
İyi olmasın zaten turuncuya bişey
- 1 yıl
@elinarize beyazlasada boyamam kır kalsın onun için boyuyor çoğu insanda bunda ne var
- 1 yıl
@elinarize bu her türlü bir soru ama bu seni ilgilendirirmi ya da benim yorumum seni ilgilendirirmi bence ilgilendirmez kendi yorumunu yap seni ilgilenirsin
1 yılYıllar önce sahne zamanı boyadım bi kaç kere. Yeşil, kırmızı falan öyle değişik renkler
14 Yorumla- 1 yıl
Hımmm degıısk
- 1 yıl
Müzik sahnesi
- 1 yıl
Evet değişiktim p aralar
Kendim boyarım. Saç bakımım için çeşitli yağlar ve saç spreyleri kullanırım
13 Yorumla- 1 yıl
Öneri alayım lütfen. Özellikle yağ
- 1 yıl
Elseve ve bioblas kullandım saç maskesını deneyeceğim
1 yılBazen kendim boyarım bazen kuaföre giderim belli olmuyor
12 Yorumla- 1 yıl
Kuaför ciğerimi söktü yeter artık evde denicem 😂
- 1 yıl
Bende bende
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim saçlarım siyah böyle baya siyah yani 5 kez turuncuya boyadım çok yakışmıştı 😀😀✨ önceden kuaförde çalışmıştım ve nasıl yapıldıgını ögrenmiştim 😀😀gerçek şu ki ne kadar iyi bir saç boyası kullandıgınızın önemi yok. Her işi meslegini bilene yaptırmak gerekiyor. 😀 sakın evde denemeyin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBende kendım boyuyorum ama siyaha boyarım beyazlar için
12 Yorumla- 1 yıl
Siyah risksiz tabii
Cevap sahibi1 yılEvet o yönden şanslıyım. Hemen 2dk da boya geç. Kolay oluyor kuaföre gerek yok 😊😊
Gizli Üye(25-29)1 yılOncelikle sacinin nem oranini oldukca yuksek tutmalisin restorex markasinin argan yagini kullaniyorum yanik sari saclarimi bile cok kisa surede toparladi daha sonrasinda rossmanda satilan ellips markasinin sac vitaminlerini alabilirsin (mor) sacini islakken taramamaya ozen gosterip sac yikama rutinini olusturursan en kisa surede parlak saglikli ve hacimli saclara ulasabilirsin:))
10 Yorumla
1 yılHiç saçımı boyamadım nir gün beyazlarsa belki
Doğal rengi varsa eğer boyayı ne yapayım ben10 YorumlaSaçım sarıyken kuaföre giderdim düzenli, koyu renge döndüğüm günden beri evde kendim boyuyorum kumral karamel rengine 😊
13 Yorumla- 1 yıl
Bakım olarak ne yapıyorsun şeker
- 1 yıl
Yaa araştırayım saç botoxunu
1 yılBende kumralım aralarda sarı var diyorum herkes siyahsın diyor, turuncu iyidir
10 YorumlaOmbre olduğu için kuaföre gidiyorum. Evde uğraşamam zaten.
10 YorumlaBen de bakır boyuyorum saç proteini aldım belki görmüşssündür boyarken eklemek iyi oluyormuş ya da maske de yapabilirsin
Genel olarak ben bakım için yağlar falan çok kullanırım00 YorumlaBoyanın içine zeytinyağı dök biraz boyadıktan sonra her duş sonrası saçını Argan yağı kullan sadece bunu kullansan bile yeterli bu yıl başından beri her ay düzenli saçımı boyuyorum yanma veya yıpranma olması bir 2-3 hafta sonra saçım kendi haline geliyor birde iki günde bir saçıma düzleştirdiğimi düşünürsek (ısı koruyucu ve keratin bakımı kullanıyorum). Ve saçlarını 5 ayda bir kestir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBende bakır kullanıyorum kendim evde boyuyorum elseve yağını kullanıyorum bazende sirke kullanıyorum saçı patlatıyor
10 Yorumla
1 yılHevesimi alayim diye ilk defa geçen boyadım. Beğenmedim. Zaten saçım siyah. Gerek yok başka renge😇
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBu markayı kullanmamanı market boyalarını bırak aynı fiyatlı kuaför boyaları var yumuşacık ediyor saçı
11 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBpya sonrası ıspanak patates gibi besinler yiyerek emilen kimyasalı vücuttan daha hızlı arındırabilirain
1 yılHep kendim boyuyorum 🥰
Keratin kullanıyorum ardından
Ve genelde haftada 1 kere bi gece durmak şartı ile Hakiki Zeytinyağ sürüyorum 🫶🏻00 YorumlaBen kendim boyamıyorum, boyattıgım icinde saç işlem görüyor o yüzden düzenli olarak duşta sac kremi ve saç maskesi kullanıyorum.
00 Yorumla
1 yılHavuç kafa demek sürekli boyamak zorundasın. .
Ben boyamam asla06 Yorumla- 1 yıl
Hayır doğuştan havucum şekerim ne boyası
- 1 yıl
Ona daha şahit olamadık 🤭
- 1 yıl
Neye yaaa
- 1 yıl
Saçlarını görmeye 😂😂
- 1 yıl
🧚🏼♀️😃
- 1 yıl
:) sanırım biz hep buralarda takılıyoruz :D
1 yılönceden kendim boyuyordum artık kuaföre gidiyorum
10 Yorumla
1 yılHiç boyamadım boyatmayada cesaret edemedim kuaförlere güvenmiyorum
00 Yorumla
1 yılNiye sadece kızlar 😒
12 Yorumla- 1 yıl
Anlat mısınız
- 1 yıl
Maalesef 🥲
Kız olsaydım cevap verirdim..
11 Yorumla- 1 yıl
😄😄
Kendim boyuyordum hemde maviye sonra yandı belime kadar gelen saçlarımı küt kestirdim sonra biraz uzadı ama saç yandığı için düzleştiritken falan kötü oluyodu bende şu an erkek gibi kestirdim ve hepsi kendi saçım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılben kahveden bakıra geçtim kuaförde yaptırdım ama bundan sonrasını evde boyarım muhtemelen her şey çok pahalı çünkü
00 YorumlaYa boyadan sonra genelde saç bozulmaya başlar , onun için zamanla bakım yapmayı deneyin
10 Yorumla
1 yılBen saçımı yaptıktan sonra tövbe ettim sac bile boyatmiyorum doğallıktan devam
10 Yorumla
1 yılsacinizi evde kendiniz boyuyorsaniz bile kuafor malzemesi satan yerlerden almanizi tavsiye ederim
10 YorumlaAhh saç olsa gülüm halovowende boyardık😁
112 Yorumla- 1 yıl
Hhajaaaa
- 1 yıl
halloween de bekliyorum bir şekil şukul hareket 😃
- 1 yıl
Ben en dogal halımle katılacağım. Süpürge bulursam tamam 🧹
- 1 yıl
Evettttt
- 1 yıl
Bulursam sorarım 😄
- 1 yıl
Cebime sakladım evet
Kendim boyarım ama boya sonrasında kesinlikle keratin bakım yaptır çünkü yaptığın her boyada saçındaki keratin kayboluyor
00 Yorumla
1 yılKanka ppdeki sensen saç rengin markasi ve numarası ne söyler misin rengi asiri güzel
01 Yorumla- 1 yıl
8-77 ve 7-77 (veya 7-40) bunları karıştırıyorum
1 yılBoyanın içine elindeki yanlardan ekleyebılırsin kekik yağı çam tarabendi gibi iyi gelir en aza indirir yıpranmasını
00 YorumlaKeratin al videoları var bak çok güzel yapıyor saçı
01 Yorumla- 1 yıl
Aldım aldım 🥰
1 yılBence kendin o ise kalkisma cunku isi tutturamadiginda saç cok yıpranıyor boyayacam derken daha fazla mahvedersin
00 YorumlaBoya sonradı elseve turuncu bıtane durulamadan kullanılabilen bir krem var o çok işe yarıyoe ve yumuşaxık yapıyor
00 Yorumla
1 yılBende kendim boyarım yıllardır :D koleston daha iyi :) Palette yı bıraktım iyi ki bırakmışırım :D
00 YorumlaKesinlikle keratin bakım en son trendyolda indirimdeydi krem şeklinde yumuşacık yapıyor saçları
10 Yorumla- Saç Bakım konusunda 5,6b cevap paylaştı.
u 1 yılEvet kendim boyarım
10 Yorumla
1 yılSaçımı şu ana kadar hiç boyamadım veya boyatmadım
10 Yorumla
1 yılHiç boyamadım saçımı ya
10 Yorumla
1 yılBoya kullanmam doğal hâlini seviyorum.
10 Yorumla
1 yılBoyamıyorum aşko ben kendi saçım
10 Yorumla
1 yılBir kere kendim boyadım pişman oldum
10 YorumlaHiç boyamadım… düşünmüyorum da..
10 Yorumla
1 yılKendin evde maske yapabilirsin zeytinyağıyla falan aşırı işe yarıyor
00 YorumlaEvet 2 yıl turuncu kullandım hiç bir bakım yapmadım allaha şükür çok sağlıklıydı
00 Yorumla
1 yılHer ay uçlardan kestirmek bakımdan sayiliyorsa çok işe yarıyor bu bakım
00 Yorumla
1 yılKendim boyarım
13 Yorumla- 1 yıl
Bakım yağı var mı önerecegınız😁
- 1 yıl
Yılan yağı kullanıyorum saçları hızlı ve gür çıkarıyor 😂
- 1 yıl
Fazla eltisi görümcesi olan var mı acaba 😂😂
Saçlarımı hiç boyamam
03 Yorumla- 1 yıl
Ben 2ayda bir boyuyorum😂 kımyassldan erken olmem umarım 😂😂
- 1 yıl
Seviyorum ne yapayım. 😁
1 yılAaaaa sen sahte miydin😳
03 Yorumla- 1 yıl
Yok gogustan turuncuyum 🙄
- 1 yıl
Yemin et
- 1 yıl
😒🙄 deli yaaa
Gizli Üye(25-29)1 yılDoğal içerikli boya önerebilecek var mı acaba?
10 Yorumla
1 yılKuaföre gideceğim kendim cesaret edemiyorum 😅
00 YorumlaSaçlarımı boyamiyoruumm doğal kumralll 🫶😍
00 Yorumla
1 yılRengi ekranı atlayıp yiyesim geldi
00 Yorumla- Devamını Gör (46)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

Merhaba!
Amatör saç boyaları kullanmak, saçlarınızda düşündüğünüzden çok daha ciddi hasarlara yol açabilir. Bu konuda öncelikle sağlık açısından değerlendirme yapmak gerekir; çünkü amatör boyalar, doğrudan genel sağlığınıza zarar verebilir. Bu zararların başında, alerjik reaksiyonlar gelir. İçerdiği bilinmeyen kimyasallar yüzünden, bu boyalar ciltte kaşıntı, kızarıklık, şişme hatta ciddi alerjik krizlere yol açabilir. Özellikle hassas bir cilde sahip olanlar için bu risk daha fazladır.
Saç sağlığı açısından baktığımızda, amatör boyaların çoğunda kimyasal yoğunluk profesyonel boyalara göre çok daha yüksektir. Bu durum, saçın doğal yapısını yıpratır; saç tellerinde kırılma, kuruma, matlaşma gibi sorunlara neden olur. Pigment yoğunluğunun fazla olması da saçın sağlıklı görünümünü kaybetmesine ve kırılgan hale gelmesine sebep olur. Saç, sık boyandıkça daha çok yıpranır ve onarılamaz hale gelebilir.
Evde amatör boyalarla renk tutturmak da zordur. İlk olarak, boyayı ne kadar dikkatli ve özenli uygularsanız uygulayın, bir profesyonelin uygulama kalitesine ulaşmak mümkün olmaz. Saçın her yerine eşit şekilde boya sürebilmek, özellikle de saçın arka kısımlarına ulaşmak zorlayıcıdır. İkinci olarak, doğru ve güvenli oranlarda bir kimyasal karışım elde etmek de zordur. Profesyoneller, saçın yapısına uygun boya formülasyonları hazırlarken evde uygulanan boyalarda bu detaylar göz ardı edilir. Yanlış oranda hazırlanmış boyalar ise saçın rengini beklenenden çok farklı gösterebilir ve saçın sağlığına daha fazla zarar verebilir.
Yıkama süreci de amatör boyalar için bir diğer hassas konudur. Saç boyandıktan sonra iyi durulanmadığında, saçta kalan boya veya açıcı kimyasallar çalışmaya devam eder. Bu durum saç derisinde tahriş, alerjik reaksiyon ve hatta yanıklara sebep olabilir. Ayrıca saçınızın hassasiyetine göre bu tür kimyasallar, cildinizde uzun süreli hasarlar bırakabilir.
Tüm bu sebeplerden dolayı, saçınızı boyatmayı düşünüyorsanız bir profesyonelden yardım almanızı tavsiye ederim. Profesyonel kuaförler, saçınızın yapısını, sağlık durumunu ve rengini değerlendirerek doğru ürünleri seçer ve en güvenli şekilde uygular. Saç boyama konusunda uzman desteği alarak hem sağlığınızı hem de saçınızın doğal güzelliğini koruyabilirsiniz.