Bence istisnasız her kadın hayatının belli bir döneminde sarışın olmayı deniyor o açıcı ile pişiriyor saçlarını😂
Peki siz hiç sarışın olmayı denediniz mi?
#reda
Peki siz hiç sarışın olmayı denediniz mi?
#reda


Tam olmadım diyecektim ama aklıma küçüklüğüm geldi. Sarı civcivdim orijinal.
Bendeee ama koyulmuş sonradan
Benimki de koyulaştı.
Teşekkür ederim 😸.
Boyamak isteyeceğim en son renk falan
Saçın nerde şu annn
Sacim kafamda
Hayır belinde mi nerde zjhd
Mememde
Baya kesmişsin
Yooo
Cevap
15Cevap
Sarı boya yapanların saçı çok kötü görünüyor ya süpürge gibi 😃
Doğal kullanıyorum yaparsam kızıl / bakır yaparım.
Denemedim. Bu tonlar pek hoşuma gitmiyor. Papatya ile birkaç ton kendi rengimi açmıştım ama kumraldı yani sarı değil
Evet herkesin heves edip sarışın olduğu bir dönem vardır illa
bence oluyordur evet
Merhaba
Sarı saç zor bie renk ve açık tenli kadınlara yakışıyor bence. Esmer tenli olup sarı saç yapanlar üzgünüm yakışmıyor
koyu renk denemek istediği dönem de oluyor 😅
Banada geliyor o siyah olma perileri🥹
Siyah değil de böyle kahverengi, karamel machiatto canım kahve çekti sjdjs
Evet bir dönem sarışın oldum ve o dönemde saçlarım mahfoldu hâlâ eskisi gibi değiller.
Evet ortalama her 100 kadından 70 i sarışın olmayı merak ediyor ve ömründe en az 1 kez sarı saç kullanıyor.
Aslında bana yakışır beyaz tenli olduğum için ama hiç sevmiyorum sarışınlığı o yüzden benim o dönemim hiç olmayacak gibi😄
Çocukken fıskiye modelli civciv sarısı saçlarım olduğundan doğuştan girmişim
Ay yok benim hayatımda olmaz 😂 olursa da 70 yaşında saçlarım kendi kendine açılınca olabilir
Her kadın değil tabii ama bir çoğu meraktan bile olsa denemiştir.
Hiç olmadı ya valla ben yapsam cennet mahallesi sultan olurum çingene gibi gezerim ortada jakwjjsk
Kesinlikle öyle. Her kadın bir kere de olsa denemek istiyor.
Hayır. Denemedim, düşünmüyorum da. Demek ki herkes olmuyormuş.
Oldm ama ben esmer kadınıym
Sorma ya hayatımın hatasıydı 🤢😅
Saç keçe gibi oluyor
Çevremde örneğini çok gördüm
Çoğunlukla evet
her kadın deniyor gibi
Hiç sarışın olmadım hep kumralim:))
Ben olmadim istemiyom da
Artık hastalık gibi oldu ya kesin vardır 😂
Her renk tonuyla eğlenmeyi severim.
Yok turuncu-kahve saçımı sari yapmam
Olabilir de olmayabilir de
Ben denemedim şahsen olmayacağını biliyorum
Yanlışlıkla olmuştum😬😬
Yüzde 90 evet 😅
Bende olcam
No no sana yakışmaz
Olcam sus
Çarşı saç boyasına karşı 🦅
Doğuştan sarışınım
Çok şanslıyım bence 😄
Sarışın olduğum için gerek yok
Çakma sarı itici
Evet, kapalı olsada sarışın yapıyorlar
Yok saçım siyah
Olmuyor.
Oluyot
Olmuştur bence 😄
Ben istemezdim
kızıl özeldir
Ben hiç olmak istemedim
Hayır
Evet guzelde oluyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar