Kaşlarım sabit kalsın diye şölemsi bir şey kullanıyorum tam adını bilmiyorum. Üzerinde beyaz bir tabaka var buna ne olmuş? Çok sık da kullanmıyorum ama bu hale gelmiş bilen yorum yapsın lütfen kullanmamda sakınca var mıdır?




Kaşlarım sabit kalsın diye şölemsi bir şey kullanıyorum tam adını bilmiyorum. Üzerinde beyaz bir tabaka var buna ne olmuş? Çok sık da kullanmıyorum ama bu hale gelmiş bilen yorum yapsın lütfen kullanmamda sakınca var mıdır?




Cevap
1Cevap
O tabakayı alıp kullanırsan bir şey olmaz diye düşünüyorum ama yine de önce bir test etmende fayda var.
Bence kullanma bozulmuş sanki
Kalitesiz jolelerde oluyor bu. Atip kullan 🖤
Bakteri besiyeri gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Görünen o ki kullandığın kaş jölesinin yüzeyinde beyaz bir tabaka oluşmuş. Bu genellikle ürünün hava ile temas ettiğinde ya da yanlış saklama koşullarında meydana gelir. Eğer jölenin yapısında, kokusunda veya renginde büyük bir değişiklik olmadıysa, genellikle yüzeyi temizleyip kullanmanda bir sakınca olmaz. Ancak elbette cildin hassas olduğundan, ürünü kullanmadan önce küçük bir alanda test yaparak cildini izlemekte fayda var. Eğer herhangi bir alerjik reaksiyon ya da kızarıklık fark edersen kullanmamanı öneririm. Bir dahaki sefere jöleyi kuru ve serin bir yerde muhafaza etmeye çalış ki güzellik rutinine engel olmasın. 🌟✨ Kaşların bu sayede her daim şahane görünsün! 😍
Kokusunda hiçbir sorun yok
Merhaba! Kokusunda sorun yoksa verilen öneriyi uygulayabilirsin. Yalnızca dikkatli ol, kaşların her daim harika kalsın! 😍✨