Kızlar bu kaş jölesine ne olmuş? Kullanmakta sakınca var mıdır?

Kaşlarım sabit kalsın diye şölemsi bir şey kullanıyorum tam adını bilmiyorum. Üzerinde beyaz bir tabaka var buna ne olmuş? Çok sık da kullanmıyorum ama bu hale gelmiş bilen yorum yapsın lütfen kullanmamda sakınca var mıdır?

Kızlar bu kaş jölesine ne olmuş? Kullanmakta sakınca var mıdır?
Kızlar bu kaş jölesine ne olmuş? Kullanmakta sakınca var mıdır?
Kızlar bu kaş jölesine ne olmuş? Kullanmakta sakınca var mıdır?
Kızlar bu kaş jölesine ne olmuş? Kullanmakta sakınca var mıdır?
Kızlar bu kaş jölesine ne olmuş? Kullanmakta sakınca var mıdır?
Cevapla