İlk önce merhaba arkadaşlar saç düzleştirmek mi saçı çok yıpratırsın yoksa fön mü?

Düzleştirmek mi yıpratıyor saçı yoksa fön mü arkadaşlar?
İlk önce merhaba arkadaşlar saç düzleştirmek mi saçı çok yıpratırsın yoksa fön mü?
Cevapla