2 ay sonra 28 olacağım saçlarım epey beyazladı sizce kötü mü?

Merhaba herkese, 2 ay sonra 28 olacağım saçlarım çok beyazladı yani tamamen değil ama yanlar epey ve artık üstlerde de çok sık var. Kötü mü sizce ya? Kadınlar özellikle cevaplar sevinirim. Teşekkürler

Güncellemeler
1 yıl
cevaplarsa*
2 ay sonra 28 olacağım saçlarım epey beyazladı sizce kötü mü?
Cevapla