Saçlarım anlamsızca o kadar çok dökülüyor ki? Çok üzülüyorum? Neden oluyor, napmalıyım ben😢?

Nedenini anlamıyorum çünkü bir yerimde bir hastalığım da yok saçlarım çok fazla döküldü ve tepem resmen açılıp kelleşti. O kadar üzülüyorum ki ne yapacağımı şaşırdım. Erkekleri anlıyorum d bi kadın olarak ben neden bu haldeyim durup dururken. Psikolojim bozuldu.

Saçlarım anlamsızca o kadar çok dökülüyor ki? Çok üzülüyorum? Neden oluyor, napmalıyım ben😢?
Cevapla