Yaratılış böyle, genetik diyecekler, saç ektir diyecek olanlar yorulup yazmasın bunları bende biliyorum. Ben saçlarım için çabalamak istiyorum. Amacım en azından dökülmeyi yavaşlatmak. Yorumlarınızı bekliyorum🙏🏻
Saçlarım seyreldi. Ön kısımlarda uzama yavaşladı. Ne yapabilirim?
Zeytinyaği ve yumurta sarısı çırpıp sür birkaç saat bekletip yıkayın. İki haftada bir uygulayın, etkisini görürsünüz. Bı de durulama suyuna 2 çorba kaşığı sirke ekleyin. Bu da dökülmeyi durdurur
Finasterid'in yan etkisi cinsel sorunlar denilse de yaşayan az. Etkili mi evet. İstediğin şey tam olarak finasterid senin dökülmeyi uzun vadede minimize etmek istiyorsan. Doktora git. O sana uygun çözümü söyler
Bırakınca yine aynı dökülür ilk baştaki gibi. Saç dökülmesi nedenin genetik olarak 5-alfa redüktaz inhibitörlerinin testesteronu gereğinden fazla şekilde Dihidrotestosterona dönüştürmesidir. Bu DHT hormonların saç foliküllerindeki reseptörlere bağlanır ve saçının beslenememesine neden olur. Zamanla saç foliküllerin küçülür ve saç uretemeyecek bir noktaya gelerek yok olur. Finasterid 5-alfa redüktaz enzimine bağlanarak onu bloke eder. Büyük oranda saç dökülmeni engeller. Çalışma prensibi bu finasterid gibi ilaçların
Olsa bile çok azdır. Senin dökülmen genetikse derdin 5-alfa redüktaz inhibitörlerini bloklamak olmalı. Finasterid gibi ilaçlar altı üstü hap. Minoxil gibi kafaya sürmekle uğraşmıyorsun. Yan etkisi görünmezse 20 saniyede hap yutmak zor olmaz.
Benim yerli ve yabancı kaynaklardan araştırdığım kadarıyla ciddi bir yan etki gorurme olasılığı çok az oransal olarak rapor edilen. Deneyip görebilirsin. Bir sorun yaşarsan bırakabilirsin. Bilimin elinden gelen şu anlık finasterid vs. kök hücre, mezoterapi, saç ekimi.
Dostum senin yorumun çok saçma. Tamam biliyorum ama öylece hiçbir şey yapmayıp dökülmesini seyretmek istemiyorum. Belki yapabilecek şeyler vardır. Ama sen gelmişsin genetiktir hiçbir şey yapma diyorsun. Başına öyle birsey gelmesini istemem. Kimsenin başına gelmesin. Ağır olduysa özür dilerim. Ama böyle umursuzca yorumuna sessiz kalamazdim
Öncelikle senin gen haritanı çıkartmaları lazım ki saçın neden döküldüğünü bulabilsinler ve ona göre ilaç geliştirsinler. Diğer yapılan araştırmalar genele göre yapılan. Tutup - tutmayacağı işe yarayıp - yaramayacağı belli olmayan şeyler. Aşağıda sana ilaç önerisinde bulunmuşlar onlara burun kıvırmışsın. Yok bağımlı bilmem ne. Ne yapmamızı istiyorsun? Sana özel ilaç mı yapalım?
Son olarak genetik olan , ırsi olarak gelen bir şeye yapılacak pek bir şey yok. Heee maddi durumun güçlüdür gider gen haritanı çıkarttırırsın. O zaman sana özel bir çözüm bulurlar. O maddi gücün var mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Zeytinyaği ve yumurta sarısı çırpıp sür birkaç saat bekletip yıkayın. İki haftada bir uygulayın, etkisini görürsünüz. Bı de durulama suyuna 2 çorba kaşığı sirke ekleyin. Bu da dökülmeyi durdurur
Finasterid veya dudasterid. İleride açılırsa ektirirsin.
Reis bu haplar sıkıntılı
Finasterid'in yan etkisi cinsel sorunlar denilse de yaşayan az. Etkili mi evet. İstediğin şey tam olarak finasterid senin dökülmeyi uzun vadede minimize etmek istiyorsan. Doktora git. O sana uygun çözümü söyler
Internette yorumları okudum. Bıraktıktan sonra daha çok dökülmeye başlıyormuş. Bir nevi ona bağımlı olmak zorundasın
Bırakınca yine aynı dökülür ilk baştaki gibi. Saç dökülmesi nedenin genetik olarak 5-alfa redüktaz inhibitörlerinin testesteronu gereğinden fazla şekilde Dihidrotestosterona dönüştürmesidir. Bu DHT hormonların saç foliküllerindeki reseptörlere bağlanır ve saçının beslenememesine neden olur. Zamanla saç foliküllerin küçülür ve saç uretemeyecek bir noktaya gelerek yok olur. Finasterid 5-alfa redüktaz enzimine bağlanarak onu bloke eder. Büyük oranda saç dökülmeni engeller. Çalışma prensibi bu finasterid gibi ilaçların
Sigaranın saç dökülmesinde etkisi baya var mıdır?
Olsa bile çok azdır. Senin dökülmen genetikse derdin 5-alfa redüktaz inhibitörlerini bloklamak olmalı. Finasterid gibi ilaçlar altı üstü hap. Minoxil gibi kafaya sürmekle uğraşmıyorsun. Yan etkisi görünmezse 20 saniyede hap yutmak zor olmaz.
Kafanı sıfıra vurup buna alisabilirsin de stil yaparak. Tamamen sana kalmış. Hangisi senin işine geliyorsa onu yap
Benim yerli ve yabancı kaynaklardan araştırdığım kadarıyla ciddi bir yan etki gorurme olasılığı çok az oransal olarak rapor edilen. Deneyip görebilirsin. Bir sorun yaşarsan bırakabilirsin. Bilimin elinden gelen şu anlık finasterid vs. kök hücre, mezoterapi, saç ekimi.
Yavaşlatamazsın illa dökülecek yapacak bir şey yok alışırsın ailenden dökülen varsa çaren yok
Onca bilimsel çalışma boşuna mı var yani.
Genetik olduğunu biliyorsun ama yavaşlatmaya mı çalışıyorsun? O da iyimiş
Sen kanser olup yaşamaktan vazgeçenleri gördün mü?
Evet
İstisnalar olabilir. Çoğu kişi bunun için savaşabilir. Başına gelirse sende öylece durabilirsin.
Başıma gelmesini istiyorsan gelsin bari de sende rahatla bende rahatlayayım.
Dostum senin yorumun çok saçma. Tamam biliyorum ama öylece hiçbir şey yapmayıp dökülmesini seyretmek istemiyorum. Belki yapabilecek şeyler vardır. Ama sen gelmişsin genetiktir hiçbir şey yapma diyorsun. Başına öyle birsey gelmesini istemem. Kimsenin başına gelmesin. Ağır olduysa özür dilerim. Ama böyle umursuzca yorumuna sessiz kalamazdim
Öncelikle senin gen haritanı çıkartmaları lazım ki saçın neden döküldüğünü bulabilsinler ve ona göre ilaç geliştirsinler. Diğer yapılan araştırmalar genele göre yapılan. Tutup - tutmayacağı işe yarayıp - yaramayacağı belli olmayan şeyler. Aşağıda sana ilaç önerisinde bulunmuşlar onlara burun kıvırmışsın. Yok bağımlı bilmem ne. Ne yapmamızı istiyorsun? Sana özel ilaç mı yapalım?
Son olarak genetik olan , ırsi olarak gelen bir şeye yapılacak pek bir şey yok. Heee maddi durumun güçlüdür gider gen haritanı çıkarttırırsın. O zaman sana özel bir çözüm bulurlar. O maddi gücün var mı?
İlaç önerisine neden istemediğimi arkadaş anlamış ve usulünce bana anlattı. Gayet anlaşılır şekilde. Maddi gücüm yerinde.
Kazıt. Daha gür çıkar. En azından daha az dökülür. Mevsim yaz, uygun.
Biberiye yağı falan kullan
2 haftadır kullanıyorum. Haftada 2 sefer olmak üzere.
Biberiye ve hint yağını karıştırıp kullan ama masaj yaparak uygula derine işlesin
Valla aynı yağları kullanıyorum. Yoğurt gibi bol bol kullanıyorum. Derime islememe ihtimali yok. Ama öyle ekstra durumunu görmedim bilemiyorum
Zamanla
Ne kadar zaman. Etkisini ne zaman gösterir. 1ay 3 ay 5 ay?
Bilmem dene işe yararsa dön buraya geri. Ben de deniyorum ama bünyeden bünyeye etki süresi değişebilir
Biberiye dene banada söyle ise yariyo mu
Onları 2 haftadır deniyorum. Ama değişen birsey yok gibi
Doktordan minoksil iste
Onu duydum. Hiç istemiyorum
Yapacak bit şey yok
prp ya da mezoterapi yap
Mezoterapi düşünüyorum o aklımda