Var böyle para yiyici kuaförler enayimiyim ben?

Soru sorma bölümü olduğu için enayimiyim ben diye başladım ... Ama ciddende enayilik aptallık ettim saçlarım azdı ve kısaydı bende kaynak yaptırmak istedim gittim Kırıkkale Yenişehirde bir kuaföre. Kaç para tutuyor diye sordum 6.700 dedi abi eminmisin dedim evet dedi. Yarina gel dedi saçlari getireceğim dedi o gün geldim veriyim önden parayı dedim.5.000 TL daha vereceksin dedi. Abi sen 6.700 demedinmi mk dedim sinirlendim biraz. O sadece saçın fiyatı dedi ne alaka dedim... Neyse güzel birsey yapacak zannettim tamam 5.000 TL yide veririm dedim sonra dedim anlaştık. Yapti saçı 5 saat uğraştı tek artısı o adamın zaten... İki gün sonra arkadaşla bulstuk gel senin saçını duzlestireyim dedi kız saçı tarıyor düzleştirirken kaynak saçlar tutam tutam dökülüyor. Lan sen buna 12.000 tl mi verdin dedi becerememis yapmayida dedi. Arkadas beni fisekledi resmen sinirlerim bozuldu.2 Gün sonra gittim kuaföre semisin beni kaziklayan yaptırdım saçı abi oderim dedim ödemedim. Baslafi seni şikayet edecegim paramı ver paramı ver... Ulan yaptığı saçta şöyle oldu bari rengi düzgün olsun diye düşünmüştüm çünkü renginide yapamamisti. Abi bana ya Serenay Sarıkaya sarısı yap ya da bakır yap dedim sinirlerim bozluyor yazarken ya yaptığı rengin alakası yok ya şu andada aktı eski kahverengiye boyadığı renge geri döndü.

Ve 6.000 TL tekrar vermek zorunda kaldım.

Ya nebicim insanlar var ya Allah'ım istediğim gibi yapamadı hiç birseyi.

Var böyle para yiyici kuaförler enayimiyim ben?
Cevapla