
Bir kere istediğim gibi tutturan olmadı ya 🤨 erkeklerin böyle bir derdi yok tabii 😊

Bir kere istediğim gibi tutturan olmadı ya 🤨 erkeklerin böyle bir derdi yok tabii 😊
Kadınlar genelde ne istediğini bilmeden sadece değişiklik için kuaföre gidiyor. Kararsız seçmen gibi olduğu için de işin erbabı olduğunu söyleyip, bana bırak, o sana gitmez.. vs diyen kuaförünün lafını dinlemek işlerine geliyor. Bizde öyle değil, kısaltılacak hocam deriz, kısaltır. Hepsi bu :)
Kısa saç trendine uysan hiç problemin kalmayacak.
Kadına uzun saçı, tırnağı, kılsız olmayı vs vs dayatan yine kadının kendisi.
Unutmadan söyliyim.
Bu tür aksiyonlara ön ayak olan kadınlar genelde ağır işsiz ve gece kocasına güzel görünmekten başka derdi olmayan kadınlardır.
Çalışan ve yoğun kadına ne yük bindiriyor bu işlemler düşünmez bu dış görünüşü göreceli olarak güzelliğin merkezine oturtan o ağır işsiz kadınlar.
Valla ben kadın da kişisel temizlik dışında bakım aramam. Saç boyasıymış, bacak kıllarıymış ne zararı var ki bana?
Bacak kılları bir tarafıma mı batacak?
Zaten tüy ile kıl arası bir şey.
Bence kadınların bu gibi saçmalıkları aşması ve biraz salması gerek.
Valla bizde bırakmak istiyoruz eteğin altından görünen kıllı bacaklara dik dik bakışlar olmasa. kadın olduğumuz için kaymak gibi bir görüntü olması lazım ya birde eskiden beri bize öğretilen kıl ayıp tabusu var ya, artık istesemde değişmem benim için çok geç. Saçıma gelince onu seviyorum farklı olmasını seviyorum, beyaz saç gördüğümde yaşımında verdiği hisle beraber iyice yaşlanmışım artık hayat bitiyor hissini her aynaya baktığımda yaşamak istemiyorum. Yoksa gerçekten zahmetli , uzun sürüyor bide hayatı sevmek lazım 😉
Var ya olmaz olur mu.
Berber bizde çok mahrem. Düzeni oturtana kadar uzun zaman geçiyor.
Mahremden kasıt, çok özel. Sağlıklı bir erkek hayatı boyunca 2-3 berber değiştiriyor :D Günaydın.
Evet artık randevu alıyoruz giderken :D
Teşekkür ederim
Cevap
6Cevap
genellikle tekrar gelsinler böylece daha çok para alırız diye herhal de :D
saçımı kendim boyuyorum, eşim kesiyor. kaş bıyık zorda kalmadıkça kuaföre gitmem kendim hallederim... pandemi çok şey kattı bana
evet yaaa :)) mis gibi rahatlık
Benim tanıdığım çok başarılı kuaför arkadaşım var kadın saçı konusunda.
Bir defa olsun erkek berberine denk gelsen son sözüm yanlış olduğunu anlarsın :))
Bizde boya falan yok, onu bile tutturamıyorlar 😂
Her seferinde aynı şeyi söylüyorum, farklı model yapıyor 😂
Yahu beğenmezsen bidaha gidip para bayılcaksın 😂 beğenirsen yine ona gitceksin
Her türlü karına
Sizin dakikanız dakikanızı tutmuyor, kuaför ne yapsın. :D
Yok çok şükür.🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?