Genelde depresyonda ve üzüntülü zamanlarda çoğu kadının saçını boyadığını görüyorum sizce bu neyden kaynaklanıyor? Güzellik & bakım önemini daha sonramı farkediyorlar? ❥
Kadınlar kötü dönemlerde neden saç boyama ihtiyacı duyar?
Aynaya bakınca bir farklılık göze çarpsın istiyorlar sanırım..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ahh Selena ahh Taylor 💕💦💦💦 Bu ikisine ne fışkırta fışkırta bi hal oldum Neyse soruna geleyim ben Bence değil Hoşuna giden beğendiği saçı da yaptırır insan 😊
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bu yorum yapabilecek kadar cesaretlisin profili de açık etmen gerekir ki cesaretin göstergesi olsun😅
Gizlendim çünkü yanlış anlayıp engel basabilir sin diye Yanlış anlamayin Sapıklık niyetinde soylemedim zaten Sadece içimden geldiği rahatlama olarak dedim
Genelde ayrıldıklarında böyle birşeyler oluyor yalnız bir kadın saçını boyamak istiyorsa gerçekten ortada çözülmeyecek bir şey vardır hiç dokunmamak lazım..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Değişiklik güzel hissettirdiği için ve mutlu hissettikleri için. tarz değiştirmek bazen iyi olur
Kendini daha iyi hissetmek için erkekler de berbere koşup 3 e vuruyor 😁
Hshshs
Çünkü değişiklik isterler ve böylece kafaları dağılır
Saç kestirmekte tam da bu sebepten oluyor yenilik farklılık ve farkındalık amaçlı diye düşünüyorum.
Sebebi ne bilmem ama başka şeyle ilgilenmek iyi geliyor saç boyamak da ayrı bir zevkli o dönemde
yaşadığı şeylerden dolayı değişiklik yapmak istiyorlar
Aynaya bakınca bir farklılık göze çarpsın istiyorlar sanırım..
Ahh Selena ahh Taylor 💕💦💦💦 Bu ikisine ne fışkırta fışkırta bi hal oldum Neyse soruna geleyim ben Bence değil Hoşuna giden beğendiği saçı da yaptırır insan 😊
Bu yorum yapabilecek kadar cesaretlisin profili de açık etmen gerekir ki cesaretin göstergesi olsun😅
Gizlendim çünkü yanlış anlayıp engel basabilir sin diye Yanlış anlamayin Sapıklık niyetinde soylemedim zaten Sadece içimden geldiği rahatlama olarak dedim
Ben yanlış anlamıyorum yorum sahibinindir sadece profili gizlemek saçma geldi
Değişiklik iyidir farklı görünmek onları iyi hissettirir diye düşünüyorlardr
Genelde ayrıldıklarında böyle birşeyler oluyor yalnız bir kadın saçını boyamak istiyorsa gerçekten ortada çözülmeyecek bir şey vardır hiç dokunmamak lazım..
Psikolojik bı sorun bence bu..
Yenilik ruha iyi geliyor
Çok iyi geliyor çünkü bir terapi gibi...
Değişiklik iyidir havamız değişsin mantığı
Daha iyi hissetmek için
Değişiklik iyi geliyor sanırım
Kendi depresyon dönemini saçlarıyla örtulemek icin
Buna bayanlara sormak lazım
Değişiklik iyi geleceğini sanıyorlar
Öyle mıymış