Bu konuda yapılmış bir araştırma gördüm geçen günlerde. Buna göre kuaförler bazen kendinden daha güzel kızları kötü ve çirkin göstermek için birtakım komplolara girişebiliyor. 🤔
Siz en iyisi erkek kuaförüne gidin prenses gibi ağırlanırsınız. ;))

Bu konuda yapılmış bir araştırma gördüm geçen günlerde. Buna göre kuaförler bazen kendinden daha güzel kızları kötü ve çirkin göstermek için birtakım komplolara girişebiliyor. 🤔
Siz en iyisi erkek kuaförüne gidin prenses gibi ağırlanırsınız. ;))

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Çünkü müşteriyi dinlemiyorlar can kulağı ile. Önce söylüyorsun ben bu kadar kısa bir saç istiyorum diye tamam diyip geçiştiriyorlar hep. Ardından iş kesmeye gelince saçları hep olduğundan 3, 4 kat daha kısa kesiyorlar. Nereye gidersen git bütün kuaförler bu şekilde. Bende az kestirmek için gittim saçlarımı 3 numaraya vurdu o derece.
Tam bir fiyasko. Demek kuaför krizini sadece biz yaşamıyormusuz :))
Hayatım da bir kere başıma geldi büyük bir tepki vermedim ama bir daha oraya gitmedim
Kötü bir durum
Tanıdık olacak kufor hem uyguna yapıyor hem guxel kuforpm var benim
Bok y
?