Saçım ince telli ve kıvırcık brezilya fönü yaptırdıktan sonra düzleştirici kullanmam gerekir mi?

Duş aldıktan sonra düzleştiriciyle üstünden geçmem gerekir mi yoksa sadece kurulamam yeter mi?
Saçım ince telli ve kıvırcık brezilya fönü yaptırdıktan sonra düzleştirici kullanmam gerekir mi?
Cevapla