Saçlarım kıvırcık ama duzken kendimi daha güzel hissediyorum ama düzleştirice de kimsenin kıvırcık olmagi benim özel olduğum aklıma geliyor hemen kıvırcık yapıyorum kıvırcık saçımı sevmem için kesim ya da rengi duzeltmem lazım sanrım bilmiyorum kıvırcıkken kendimi köylü gibi hissediyorum bazen tiftik duryor cnku ne kadar bakımlı olsa da
Normalde düz severim ama sende kıvırcık baya iyi durmuş. İstersen önlerine çok az kat attırabilirsin ya da omuzda biten düz bir kesim. Her hali ayrı güzel olur eminim