Açıp düz tek renk mi yapayım yoksa en koyu bir rengi basıp akmasını mı bekleyim?

Saçlarım boyayı tutmadı bazı yerler hemen aktı. Ama daha yeni boyadım. Boya tam işlemeden yani 2-3 gün oldu. Açıp biraz rengini kusturup tam isteğim rengi mi yapayım yoksa hepsini kapatacak bir renk yapıp kendi kendine ak akmasını mı bekleyim? Ama en koyu renk akacak yine her şartta boyayacağım ama çok güzel akıyor o sarıya kadar gidiyor saçım o akınca. Diğer tonları da istemiyorum.
Açıp düz tek renk mi yapayım yoksa en koyu bir rengi basıp akmasını mı bekleyim?
Cevapla