Saç Bakım Kendinize uzun saçı mı daha çok yakıştırıyorsunuz, kısa saçı mı? u SilverBlooming Takip Et Master Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Kendinizde uzun saçı mı daha çok seviyorsunuz kısa saçı mı? Kendinize uzun saçı mı daha çok yakıştırıyorsunuz, kısa saçı mı? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Saç Bakım konusunda 10,9b cevap paylaştı. Saçımın önlerini uzun severim 1 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Uzun saçı daha çok yakıştırıyorum kendime. Hep öyle alıştım liseden beri. Ondan önce özellikle çocukken annem hep saçlarımı küt kestirirdi. 1 0 Yorumla
Oğuzhanınkarısı Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl İkiside ama şu an uzun kullanıyorum da yine aklıma soktun ya saçımı mı kessem dedim içimden😂 2 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Saç Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. bana kısa saçı yakıştırıyorlar ama ben uzun saçı yakıştırıyorum ve seviyorum.. saçlarım hep uzundur 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kısa saç candır. Korkmadan denersin her modeli. Uzun saç da güzel ama biraz heyecansız 1 0 Yorumla
beyzaondr350 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Kısa küt saç yakışıyor 1 1 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Evet bende kendimde kısa saçı seviyorum. Uzun saçta güzel ama kısa saç bence çok daha hoş duruyor. Yorumla
cankurtaramayann Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl kısa saç. görsel temsilidir inş 1 0 Yorumla
melinda_44 Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Kesinlikle uzun saç favorim 1 2 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Ben aslında her iki saçıda severim ama sanki kısa saç daha iyi gibi. Çok daha hoş duruyor bence kısa saç. Yorumla melinda_44 +1 yıl Yani bazılarına yakışıyor evet Yorumla
AysuAyy Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Uzun 1 1 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Evet uzun saç genelde kısa saçtan çok daha kullanışlı oluyor ama bence kısa saçta hoş duruyor. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Saçımın önlerini uzun severim
Uzun saçı daha çok yakıştırıyorum kendime. Hep öyle alıştım liseden beri. Ondan önce özellikle çocukken annem hep saçlarımı küt kestirirdi.
İkiside ama şu an uzun kullanıyorum da yine aklıma soktun ya saçımı mı kessem dedim içimden😂
bana kısa saçı yakıştırıyorlar ama ben uzun saçı yakıştırıyorum ve seviyorum.. saçlarım hep uzundur
Kısa saç candır. Korkmadan denersin her modeli. Uzun saç da güzel ama biraz heyecansız
Kısa küt saç yakışıyor
Evet bende kendimde kısa saçı seviyorum. Uzun saçta güzel ama kısa saç bence çok daha hoş duruyor.
İkisi de yakışıyor 🐣
kısa saç. görsel temsilidir inş
Kesinlikle uzun saç favorim
Ben aslında her iki saçıda severim ama sanki kısa saç daha iyi gibi. Çok daha hoş duruyor bence kısa saç.
Yani bazılarına yakışıyor evet
Uzun saç yanlar kısa
Kısa
Uzun saç yakışıyor
Uzun
Evet uzun saç genelde kısa saçtan çok daha kullanışlı oluyor ama bence kısa saçta hoş duruyor.