Saçımda ombre var, orijinali siyah ve beyazlarım çıktı dipten. Kestane rengine açıcı kullanmam gerekiyor mu?

Sacimda ombre var orjinali siyah ve beyazlarim cikti dipten simdi diplerini boyayacagim kestane rengine acici kullanmam gerekiyor mu kullanmasam nasil olur?

Saçımda ombre var, orijinali siyah ve beyazlarım çıktı dipten. Kestane rengine açıcı kullanmam gerekiyor mu?
Cevapla