Basliktada belirttigim gibi sakal uzatamiyorum. 18 yasindayim ve hazir aratatil girmisken en azindan 9-10 gun uzatayim diyordum ama dayanamadim kestim dun aksam. Buna bir cozum var mi? 3 gun falan icerisinde kasinmaya basliyor 4. 5. gune geldigimde dayanilmaz hal aliyor..
Yardimci olursaniz sevinirim abiler :)
Yardimci olursaniz sevinirim abiler :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bende de ilk başta sendeki gibiydi
Bu 1 2 haftayı sabırla atlatabilirsen sakal hüzeyi alışıyor
Anladimm.. bir kac defa denedim uzatmayi en fazla 4-5 gun dayanabiliyorum. ya dün dizi izliyordum aniden başladı kaşınmaya bi 15dk bekledim dayanamayınca gittim kestim nolacak bilmiyorum :D
Şimdi şöyle eğer ara ara başlayıp çok uzun sürüyor sa bir vs bulaşmış olabilir,
Diğer türlü 15 dk kaşıntının geçmesini beklemek
Çok uzun bir süre
bırak kaşınsın alışınca bu sefer kestiğin zaman kaşınıyor 1 hafta sürer
kestiğin zaman kaşınması da sıkıntıymış şimdi ikisi arasinda tercihte bulunmam gerekiyormuş gibi hissettim ahshahshah
ya işte sakal hangisine alışırsa değiştirince kaşıntı yapar
Sakallarına argan yagı sür