Doğal saç rengimiz, her zaman en güzeli midir 😍?

Saçını kahve ve siyaha boyamış biri olarak söylüyorum, sanırım doğduğumuz saç rengi daha güzel.

Doğal saç rengimiz, her zaman en güzeli midir 😍?
Evet evet uçlarda çok az koyu renk kaldı
Evet evet uçlarda çok az koyu renk kaldı

Doğal saç rengim normal ve gün ışığında ki hali. Sanırım bir daha asla boyatmam 🙄

Doğal saç rengimiz, her zaman en güzeli midir 😍?
Cevapla