Saçını kahve ve siyaha boyamış biri olarak söylüyorum, sanırım doğduğumuz saç rengi daha güzel.


Doğal saç rengim normal ve gün ışığında ki hali. Sanırım bir daha asla boyatmam 🙄
Saçını kahve ve siyaha boyamış biri olarak söylüyorum, sanırım doğduğumuz saç rengi daha güzel.


Doğal saç rengim normal ve gün ışığında ki hali. Sanırım bir daha asla boyatmam 🙄
Doğal saç renginin çok acayip bir rengi oluyor her zaman. Bir gün saçlarım beyazlarsa aynı rengi kuaförün tuturabileceğinden emin değilim. Doğal saç renginden yana kullanıyorum tercihimi şimdilik.
Cevap
17Cevap
İnsanın en güzel saç rengi ilk aynaya baktığında gördüğü saç rengidir gadası
Bence de doğal saç rengi her zaman güzeldir diye düşünüyorum. hangisi doğal renk :D
ikisi de doğal regim, ışık farkı var sadece
Profılde foto var görsele emojı atmışsın.
Aşırı iyi olay 😂
Kesinlikle en güzel hâli ama bazen kafamız atıyor değiştiriyoruz işte.
Kesinlikle, bazen güzelden de sıkılıyoruz
Al işte nankötlüğümüzün delâleti bi nevi 🤦♀️
Nankörlüğümüzün*
Evet ama içimizde kalmıyor en azından 😅
Sen öyle diyorsan 🤦♀️
bence doğal saç resmimiz her zaman iyidir
fakat bazen değişiklik yapmakta insana farklı duygular hissettirebilir
Kesinlikle en güzeli doğuştan gelen saç rengidir. Yalnızca beyaz tenli kızlara mavi veya kırmızı saç rengi yakışıyor. O da hepsine değil tabiki
Doğal hali de güzeldir elbette ama ben boyamayı da seviyorum zira kızıl bana yakışıyor..
şahsi fikrim, doğal saç rengi insana en cok yakisanidir.
Ya güzel iyi hoş da insan değişiklik istiyor. 😂
Bence herkesin doğal saç rengi kendisine daha çok yakışıyor.
Doğal tabiki daha güzeldir ama arada yaptığımız değişiklikler kötüdür demek değildir bu
Deli gibi kızıl istesem de doğallık önde neden dersen bakımı masrafı çok çok zorlaştı 🥹🥹 doğallık trend olsunnn!!
Evet ama artık araya aklar karıştı..
Biraz şüpheli
Ama bu yaşlandığımız gerçeğini değiştirmiyor 😢
Birse yine iyi ben saymıyorum çoğalır diye 😀
Teşekkür ederim çok kibarsın
Reglin yaklaşıyor galiba sjsj
Öyle bi bilgi vardı ben de ama çürüdü şu an😀
Yaklaştığında, öyle duymuştum 😀
inşallah yine kandırılmıyorumdur 😅
Aksi bir durumda bulurum seni 😀
Tc numaranı alayım 🤓
Hahahh
Ben öyle olduğunu düşünüyorum.
evet her zaman en güzelidir
En azından benim için öyle
Ben sevmiyorum kendi saçımı
Dogal herdaim en iyisidir.
Doğal saç derim
Evet, biz her zaman doğal güzeliz
Evet her zaman daha güzeldir ve sağlıklı 👌
Tabiki
Evet
evet evet evet
Kesinlikle.
Değildir
Evet kesinlikle öyle
Kesinllikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?