Kendi saç rengimi bütün saç renklerinden daha güzel buluyorum ya siz?


Öyle bir iddiam yok ama beğeniliyor doğal saç rengim
Tabi ki öyle
Teşekkür ederim
Cevap
0Cevap
Şu an saç rengim bakır ve boyalı. Ana saç rengim kumral ikisini de beğeniyorum 🥰🤗
Hayır değil. Standart bir renk işte. Farklı ve açık renkler görmekten hoşlanıyorum
Tüm biraz iddalı Bana göre ama bence benim doğal saç rengimde çok güzel en güzel olmasa bile 🧡🧡
koyu kahve. seviyorum ben de. ama değişiklik için boyuyorum :D
en güzel herkesin kendi orjinal saç renği suskun çiçeğim
Sanmiyorum, cok koyu saclarim.
evett
Değil
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar