20 yaşındayım, saçımın %10'u beyaz. Endişe edilecek bir şey var mı sizce?

19 yaşımın başında beyazlar olmaya başlamıştı şimdi 20'min sonlarındayım % 10'u falan beyaz, ırsi diyorlar da ben stresten olduğunu düşünüyorum bendekinin bi de çok sinirleniyorum bazı şeylere kendimi yıpratıyorum. Bunda endişe edilecek bir şey var mı sizce

20 yaşındayım, saçımın %10'u beyaz. Endişe edilecek bir şey var mı sizce?
Cevapla