21 yaşıma gireceğim, saçımda bir sürü beyaz var. Bu bir sorun mu sizce?

Detaylı inceleyince fark ediyorum ben de direkt bakınca ben de çok beyaz var demem dışarıdan belli bile olmuyor zaten sarışın olduğumdan da belli olmuyor bu sorun mu sizce

21 yaşıma gireceğim, saçımda bir sürü beyaz var. Bu bir sorun mu sizce?
Cevapla