Ahh sarışın sevmiyordu diye boyatmistim saçımı asla boyatmam diyordum oysaa en büyük pişmanlıgim ama bikac gün sonra artık tekrardan sarışın oluyorumm🥳🥳 Bu şarkıyı bazılarına dinletmeyeli uzun zaman oldu:-)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Türkiye'de yokki doğal sarı ama olsa bağlardım yani nedense daha tatlı geliyor ama kumral da idare eder bence beni sevsin de
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Hayır yok maalesef. ama olmasını çok isterdim ben.. sarı saçları da çekici bulurum biraz. ama önemli olan sevgidir tabi ki de
illa sarı mı olacak kumral ya da siyah olmaz mı :D
Oluyy
oldu olacak kızıl da olsun bari :D
Hayır yok kendisi ama ben iki saç türünü de severim 😄
Nau nau kimseye bağladığım bir şey yok bağlandığım birisi yok öyle gidiyor işte
Sari saclar gunes isigi vurdukca parlayan papatyadir
Kumral var burada, başkaları bağlar mı gönlünü ona, orası bilinmez.
Ahh sarışın sevmiyordu diye boyatmistim saçımı asla boyatmam diyordum oysaa en büyük pişmanlıgim ama bikac gün sonra artık tekrardan sarışın oluyorumm🥳🥳
Bu şarkıyı bazılarına dinletmeyeli uzun zaman oldu:-)
Türkiye'de yokki doğal sarı ama olsa bağlardım yani nedense daha tatlı geliyor ama kumral da idare eder bence beni sevsin de
Bu ara kendisine aşırı takığım jfjfjf
Yok ama umudum devam ediyor
Profildeki bebek ne tatlı
Bana yetimhanedeki yıllarımı hatırlatıyor o sebepten seçtim
Cok dokunaklı
Evet sevimli yüzünün içindeki hüznü beni çok etkiledi
O resim bir yetim hane bahçesinde çekilmiş bidiğim kadar
Ya öyle mi
kırmızı saçlarına bağlamışlığım var 😄
Güzell
Sarı mı 🤦🏽♂️ yok bağlamam esmer kumral olsa eyvallah sarı nedir ya çocuk gibi
Aaa ayıp oluyo ama😂
Siyah beyaz saçlarını deli gönlüme bağladığım var 😅😅😅
saçları sarı gözleri yeşil almana kaptırdık aylayı
Ben sadece sevdiğim erkeğin saçlarını bağlarım deli gönlüme, renk farketmez..🍀🗝️
Kimse yok, sarı değil de kumral iyidir
Yani bende çabuk çözülüyor geçen gün yaşadım
Sarı saçlı kimsem olmadı 😊
SaRışın hiç sevgilim. olmadı 🥺
Saçlarını sarı olursa düşünüyorum 😅
Esmerim biçim biçim ölürüm esmer için
Hahahaha iyiymiş bu, sarı saçlım geldi aklıma 🥺
Gri severler olarak dışlamayın bence bizi
Yokkk
HAyır yok
Leyla var
hayırrr
Siyah
çok.
Önceden
Keşke olsaydi
sarı severim
yok.
Kimse yok
Yokkkk
hayır yok..
Hayır yok