Arkadaşlar sizce kesiyimi, yoksa kalsinmi, rezil olurmuyum🤣😅?

Arkadaşlar sakal ve alt sakal bıraktım, iş gereği kesmem gerekiyor (yanları ) lakin sadece ülkücü bıyığı bırakabiliriz, bende daha çıkmadı, sizce kalsınlar mı, alayımı

https://resimlink.com/GoTnyw

Gülmeyin 😭

Tipsiz de demeyin (öyleyiz ama ben seçmedim MK)

Niye böyle bir saçmalık yapıyorum?, sadece eğlencesine 😃

Arkadaşlar sizce kesiyimi, yoksa kalsinmi, rezil olurmuyum🤣😅?
Cevapla