Arkadaşlar sakal ve alt sakal bıraktım, iş gereği kesmem gerekiyor (yanları ) lakin sadece ülkücü bıyığı bırakabiliriz, bende daha çıkmadı, sizce kalsınlar mı, alayımı
Gülmeyin 😭
Tipsiz de demeyin (öyleyiz ama ben seçmedim MK)
Niye böyle bir saçmalık yapıyorum?, sadece eğlencesine 😃
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Tatlısın , iyisin olm aslında saçını uzat cilt bakımı spor yap , yüz hatlarını belirginleştir birde kaşlarını alabilirsin biraz
Dediklerini zamanla uygulayacağım, yorumların için teşekkürler, birde o sizin yürek tatlıgıniz❤️
Bence kendinize bir imaj belirleseniz daha iyi bir görünüşüne sahip olabilirsiniz
Nasıl bir imaj, fikirleriniz çok önemli
Biraz spor ile özgüven kazanırsınız bu da duruşunuzu etkiler. Bir giyim tarzı belirleyip buna uygun aksesuarlar ile desteklemelisiniz. Kişisel bakımı aksatmadan yapmalısınız.
Kes gitsn