Herkesin vardır öyle hayalinde bir renk…
Peki zarar görmeyeceği garanti olsaydı saçlarınızı hangi renge boyamak isterdiniz?
#reda

Herkesin vardır öyle hayalinde bir renk…
Peki zarar görmeyeceği garanti olsaydı saçlarınızı hangi renge boyamak isterdiniz?
#reda

Saçlarımı boyamadım boyamak da istemiyorum. Sadece papatya ve birkaç yağ ile rengini açmıştım bunu yine yapmak istiyorum
Gece mavisiiiiuuuu
Hoş seçim
Cevap
7Cevap
Ben saçlarımı boyatmam.. kumral rengimden memnunum oldukça
Yıpranmaktan değil de, nasıl duracağı hakkında bir fikrim olmadığı için yapmıyorum ben. Pembe isterdim, açık pembe..
Bu kadar yıpranacağını bilseydim sarı yapmazdım mesela 😅 sarı dan sonra artık saçım her rengi tutar. O yüzden de öyle bir renk yok
Bilmem düşünmedim 🤔 siyahtan başka seçenek yok galiba 🙃
benim saçlarım hiç yıpranmaz ve boyatmak istemezdim
Kendi rengine bayılıyorum ya uzun süre saçlarımı boyamayı düşünmüyorum
Hep sarı da kalırdım ama. mahvetti saçımı hala toparlamaya calisiyorum
şu an dogal bakır kızıl yipranmıycagini bilsem mabiye
Tozpembe yaparm barbie saçı
Saçlarımı renginden memnunum
Platin sarısı veya küllü kumral.
şu an ki saç rengimden memnunum
Yine boyatmam saçım rengi güzel
Ben kelim zaten
gölge
kömüt gibi sip siyaha
Kızıl sanırım
Koyu mavi olabilir.
Bakır
Griye
Lacivert
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar