Ne kadar az o kadar iyi. Haftada 1 kez ya da max 2 kez. Ben saclarimi hep haftada 1 kez yikiyordum saclarim cok saglikli ve gurdu. Sonra sık sık yıkamaya basladim, surekli saclarim dokuluyor. Sorun su ki sıkca yıkamaya basladiginda cabuk yaglaniyor. Yeniden saclarimi gec yikamaya egitmem gerek
Ya ben kapalıyım bi de açılma konusunda bu bile kafamı kurcalıyor ama barışık olmalıyım Ya da keratin takviyesi alınabilir gibi Öyle dışardan bakıldığında sorun yok ama daha güzel olmasını isterdim
yok hayır. bazıları zaten kapalısınız ne önemi var gibi düşünüyorlar. o açıdan söylemiştim. yani dışarda kapatıyor olabilirim ama evde sürekli kendimi görüyorum, o da benim bir parçam
açılma derken seyrekleşme gibi düşündüm yani. senin açılma düşüncn mi var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ne kadar az o kadar iyi. Haftada 1 kez ya da max 2 kez.
Ben saclarimi hep haftada 1 kez yikiyordum saclarim cok saglikli ve gurdu. Sonra sık sık yıkamaya basladim, surekli saclarim dokuluyor. Sorun su ki sıkca yıkamaya basladiginda cabuk yaglaniyor. Yeniden saclarimi gec yikamaya egitmem gerek
Haftada bir kez de yağlanmaz mı
Yağlı görünüyor
bunun cevabını ben de merak ediyorum. bazen duş alsam da saçlarımı yıkamıyorum
Ya üçüncü günde yağlı görünüm oluyor çok olmasa da. Hani iki gün dursa da üçüncü gün tıkanmalı gibi ama bir yandan yağlanmaya izin verin diyorlar
aynen öyle. saçınla ilgili bir sorunun var mı yağdan başka
Dökülme var biraz. Bir de ince telli gür değil biraz seyrek ama o doğuştandır zaten
Çözüm olsa keşke böyle çok canlı saçlar oluyor
Ben biraz uzatınca uçları hep yıpranıyor
sorun yoksa böyle devam et bence. benim de dökülüyor ama saçlarım gür ve kendimi bildim bileli böyle o yüzden normal karşılıyorum
Ya ben kapalıyım bi de açılma konusunda bu bile kafamı kurcalıyor ama barışık olmalıyım
Ya da keratin takviyesi alınabilir gibi
Öyle dışardan bakıldığında sorun yok ama daha güzel olmasını isterdim
ben de kapalıyım ve seni çok iyi anlıyorum
olabilir, belki kuaföre falan gitsen daha iyi yardımcı olabilirler
Açılma düşüncen mi var peki
Yani anlıyorum dedin ya
Evet olabilir
yok hayır. bazıları zaten kapalısınız ne önemi var gibi düşünüyorlar. o açıdan söylemiştim. yani dışarda kapatıyor olabilirim ama evde sürekli kendimi görüyorum, o da benim bir parçam
açılma derken seyrekleşme gibi düşündüm yani. senin açılma düşüncn mi var
Evet evet haklısın
Anladım, evet o anlamda demiştim
hayırlısı olsun. memnun değilsen daha doğrusu ait hissetmiyorsan açılman daha iyi olabilir
Biraz baskıyla olduğu için böyle aslında
Teşekkür ederim
Doğrudur tahmin ediyorum. benim baskıyla olmadı ama senin gibi olan çok kişi var. keşke hiç böyle olmasa da kararları bizlere bıraksalar
Keşke. En doğrusu öylesi ama bazen yapacak bir şey olmuyor maalesef
Senin adına sevindim
teşekkür ederim. en iyisi hayatını kendi eline alıp istediğin gibi yaşaman
Evet kesinlikle
3gün arayla yıkanırsa saç dipleri kendi yağıyla beslenip sağlıklı olabilir
Haklısın evet
Çok kirlenmiyorsa 3-4 gün arayla yıka.
Günaşırı ya da 3 günde bir
Üç günde 1 yeter. Spor yapmıyosan
Saç zarar görmez değil mi 3 günde bir yıkayarak
2 günde 1
Yağlanmasına engel olunmaz mı bu sefer
2. günde yağlanır zaten
Ajda Pekkan genelde haftada bir diyor. 🤣🤣
Hergün
Haftada bir
Kişiden kişiye değişir o