Selamm🥳🥳
Saçlarımın belirli bir kısmı yandı, 2 keratin işlemi gördü kesim vs vs derken biraz toparladı ama hala istediğim güzellikte değil, ne yaparsam kurtarırım başka 🙄
Selamm🥳🥳
Saçlarımın belirli bir kısmı yandı, 2 keratin işlemi gördü kesim vs vs derken biraz toparladı ama hala istediğim güzellikte değil, ne yaparsam kurtarırım başka 🙄
Saçınızı ısıdan koruyun: Saçınızı düzleştirici, maşa veya fön gibi ısıya maruz bırakacak aletleri kullanmamaya özen gösterin.
Saçınızı nemlendirin: Yanmış saç nemi daha az tutabilir. Bu nedenle, saçınızı düzenli olarak nemlendirmek önemlidir.
Saçınızı besleyin: Yanmış saç protein ve yağ kaybına uğrayabilir. Bu nedenle, saçınızı düzenli olarak besleyici maskeler ve ürünlerle nemlendirin.
Saçınızı kestirmeyi düşünün: Yanmış saçın uçları kırılabilir ve kırık görünümlü olabilir. Bu nedenle, saçınızın uçlarından kestirmek, saçınızın daha sağlıklı görünmesini sağlayabilir. Avokado maskesi: Avokado, saç için harika bir nemlendiricidir. Bir avokadoyu ezin ve içine bir yemek kaşığı zeytinyağı ve bir yemek kaşığı bal ekleyin. Bu karışımı saçınıza uygulayın ve 30 dakika bekletin. Ardından saçınızı durulayın.
Yoğurt maskesi: Yoğurt, saç için doğal bir protein kaynağıdır. Bir kase yoğurdu saçınıza uygulayın ve 20 dakika bekletin. Ardından saçınızı durulayın.
Bal maskesi: Bal, saç için nemlendirici ve besleyici bir maddedir. Bir yemek kaşığı balı saçınıza uygulayın ve 30 dakika bekletin. Ardından saçınızı durulayın.
Yıpranmış saçı kuaförde kesdirin. Ayrıca D vitaminini yoğurt ve s üzerine 6 damcı elave edib yeyin. Kısa sürede saçınız hem uzanacaq hemde istediğiniz saçı elde edeceksiniz. Ancaq bunu etmeden önce kesim yapmanız önemlidir.
Ha kesim yapmışsınız pardon d vitamini kabul edin
Cevap
4Cevap
Kurtaramazsın. Objektif bir şekilde bakarsan yanmış ve hala kesilmeyen kısmın kötü olduğunu görürsün. Kesilmesi lazım o kısmın da
Kestirmediğin kısımda yanık varsa diye dedim zaten
Esra ezmecinin sac mayonezi var onu tavsiye ederim canım
Ya benim sacım boyalı değil ama faydasını görüyorum kuaför tavsiyesi üzerine almıştım biraz trendyol yorumları oku istersen fikir olur sanada
3e vur rahatlasın saç olmaz mı
Boyaya ara ver bakıma devam et
Uzamasını bekleyeceksin :D
Çok işlem yapma uzamasını bekle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?