Trikotillomani hastalığının oluşturduğu kellikten nasıl kurtulurum?

Merhaba ben 4 yıldır trikotillomani hastasıyım. Şu anda saçımı çok fazla kopardığım için saçımın sağ ve sol üst bölgelerinde yuvarlak kellikler var ama yani çok büyük cok uzaklardan bile farkedilebilir. Benim sorum ise trikotillomaniden kurtulmak değilde o kellikten kurtulmak. Okulların açılmasına kadar o kelliklerden bir nebzede olsa kurtulmak istiyorum. Yani direk o kellik bolgesini uzatacak bir formül ya da eşya var mı önerebileceğiniz (karışim, sampuan hic farketmez)? Yani okulların açılmasına 10 gün kaldı ve ben çok utanıyorum soran herkese saçkıran diyip geçiştiriyorum lütfen yardımcı olun.

Trikotillomani hastalığının oluşturduğu kellikten nasıl kurtulurum?
Cevapla