Merhaba KızlarSoruyor topluluğu! Saç bakımı konusunda sizinle biraz sohbet etmek istiyorum. Hangi şampuanları, saç kremlerini ve saç bakım maskelerini kullanıyorsunuz? Neden bu ürünleri tercih ediyorsunuz?
Bir de, aynadakiguzellik. com. tr adlı bir site keşfettim. Bu site, güzellik ve bakım konularında çok faydalı bilgiler içeriyor. Özellikle saç bakımı konusunda çok detaylı bilgiler var. Belki bir göz atmak istersiniz?
Sizin de önerilerinizle daha geniş bir bakış açısı kazanmayı umuyorum. Teşekkürler!"
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yüz kremi olarak Lorealin kremlerini kullaniyorum. Maskelerde öyle. Şampuan head and shoulders.
Kerastase resistanse serisi kullanıyorum çok güzel gerçekten de saçlarım güzelleşti sonrasında
Hindistan cevizi yağı kullandim simdi ise pantene argan yagi kullaniyorum sampuan olarak dove
head & shoulders kullanıyorum yıllardır. ❤️❤️
Zeytinyağlı sabun ile tamamını karşılıyorum
Hepsi çok zararlı
değişiyor herkes için