Saçlarımın uzun olması öz güvenimi düşürüyor, kısa olunca öz güvenim yükseliyor. Normal mi?

küçüklüğümden beri annem hep saçımı keser asla uzamasına izin vermezdi hayatımda hiç saçımı uzatamadım. ilk kez bu yıl uzatmaya karar verdim ve uzadı baya ama saçım uzadıkça özgüvenim düşüyor kısa saçlı hâlimi özlüyorum kesmek istiyorum arkadaşlarım kesme diyor uzat diyor ama kendimi çirkin ve köylü hissediyorum saçım uzunken. kısayken daha modern ve havalı hissediyordum alışamıyorum bir türlü

Güncellemeler
+1 yıl
kesicem ya tutamıyorum kendimi
Saçlarımın uzun olması öz güvenimi düşürüyor, kısa olunca öz güvenim yükseliyor. Normal mi?
Cevapla