Nişanlım saçlarını uzatıyor ama hiç beğenmiyorum, olduğum gibi sev seveceksen dedi. Haklı mıyım?

Saclarını neredeyse 1 senedir kesmiyor keser diye düşünmüştüm başta. Ben rahatsız oldugumu soyledım ama kesmicegini söyledi oldugum gibi sev sevceksen dedi sızde belki oyle diceksiniz ama inanin Öyle kötü duruyorki delilere benzedi sanki cin carpmış gibi gercekten hıc yakısmıyor ve cok kotu görünmeye basladı gözüme soguyorum. Zaten erkege uzun sac asla yakıstırmam. Düşüncem yanlısmı sızce ben mi hatalıyım? Yoksa kendimce haklımıyım? Zaten eger kesmezse ayrılmayı dusunuyorum..

Nişanlım saçlarını uzatıyor ama hiç beğenmiyorum, olduğum gibi sev seveceksen dedi. Haklı mıyım?
Cevapla