
Artık bir ahududu kadınıyım yakışmadı delircem 🤣pembe aşkım başıma belalar açtı. Tekrar sarıya dönmem gerek...

Artık bir ahududu kadınıyım yakışmadı delircem 🤣pembe aşkım başıma belalar açtı. Tekrar sarıya dönmem gerek...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Selam gadası 🙃
Bu renk sana hiç gitmemiş.
Bence canınız çekiyorsa yiyebilirsiniz. her yerde bulunur mu şerbet bilmiyorum ama marketler de olabilir.
Tatlı duruyorsun böyle cilek kız gibi olmussun
❤️
Saç rengi solgun ama biraz daha koyu kırmızıya doğru gidiver :D yakışır
Kutu boya aldım sarıya boyayacağım tekrar
Zaten sarıdan şaşmamalı 😬
Evet
Bu konuda çok yorumlar yapabilirim ama abartılı olacağını düşünüyorum sadece şunu yitireceğim şerbetli lokum karışımı gibisin
Bence kombinle rahatsızlığını büyük ölçüde giderirsin. Ama bence saçını sarıya çevirmeye çalışarak yıpratma
Şerbetler çok zararlıymış dikkat etmek gerek
Ben neden yakıştırdım ya 😄 beğendim şahsen ama değişmek istiyorsan değiş tabi.
Hemen markete bu pancar kafa ile sarı saç boyası almaya dhdh
Kız pancar kafa da demeseydin ahududu deseydin 😂
Her şeye benzedim şu an anneme kalırsa cehhennem zebanisi alev alev façam yansınmış
😂😂 yok yok güzel saçın hani sarıya boyayana kadar sıkıntı yapma
Tamam kuzu saol
Ne demek :)
Farklı bir deneyim bir süre kalmayı dene belki gözün alışır güzel durmuş görünüyor.
Geri dön geri..
şu an saçım sarı boya ile beklemedeyim yıkancak birazdan
Güzel o zaman..
Hayıırr sana pembe çok yakışıyoor🎶🌸
💜
Sarı papatyaya nolmuş öyle 🥺
Aşkım sorma ya sarı boya aldım boyuyor annem şimdi tekrar
Kızılda gider ama sana bu renk biraz tuhaf durmuş bence de sarı en güzelli:))
Evet bebiş
:))💞
Majinallik severim de sebebi değişik geldi 😂
Ramazan başından beri ahududu aş erip bubrenge zaaf besliyorum rüyama bile girdi sebep cidden bu ve komik djdj
Bari bi kaç zaman takıl hevesini alırsın 😄
😄👍
Çok güzel olmuşsun güle güle yıprat saçlarını 😊
Hahah
Aşkını doyasıya tat. Güzel
Teşekkür ederim
Lıkır lıkır 🤣✌️
Bence tam dudaklarina uyum saglamis off harikasin ya😍
Çok güzel olmuşşşş
Kız güzel olmuş elleme kalsın böyle işte :)
Onu dun ictim enfes yaaa
Ramazan ramazan 😂
Pavyona mı gittik tovebstf ne gereksiz yorum
bende şerbetin fotosunu bekledim
Şerbet ben oldum dnsn
sen çok tatlı olursun ama
Neyseki çirkin değilsin ya birde çirkin olsan 😀
Hahaah teşekkür ederim
Rica ederim 😀 açık açık iltifat oldu ama kusura bakma
Estf
Çok güzel olmuş harikasın
Yaaa çok yakışmışş, çok tatlı duruyorsunn
İyi olmuş
yakismis :)
Yakışmış 🌺🧿
Başarılı
Bebek gibi ❤️
oha gğzel olmuşsun
Çok güzel olmuş
Hamilesin
Bekarım ne hamilesi haha
Dış gebelik işte
Hahaha yahu kimse ile birlikte olan biri diilim nerenden ne uydurdun
Seni cok seviyorim, bu yuzden olabilir mi