Detaylarda yazdıklarıma göre saç bakımımı nasıl yapmalıyım?

Saçlarım çok elektrikli. Kıvırcık - dalgalı arasında bir saç. Çok seyrek ve ince telli. Kafama yapışık gibi duruyor.(özellikle düzleştirince) Daha hacimli , gür, güzel , bakımlı durması için ne yapabilirim?
Detaylarda yazdıklarıma göre saç bakımımı nasıl yapmalıyım?
Cevapla